Adobe Elements 5 (VAIO laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

laptopelfje

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
26
Dag allemaal,

Ik heb sinds vorige week een Sony VAIO FZ11E
Daar zit standaard Adobe Elements 5 op..heb er al een beetje mee mogen 'stoeien' maar nu zijn de belangrijkste en leukste functies niet bruikbaar..ik kan ze niet aanklikken!

Omdat ik waarschijnlijk Adobe moet registreren..hij geeft aan het begin een scherm of ik nu of later wil registreren..ik geef dan mijn naam en email adres op klik op OK/Verder en dan geeft hij opeens een Error aan!!

Zou dit het probleem kunnen zijn dat mijn Adobe niet volledig werkt?
Of heeft dat registreren niets te maken daarmee?

Wat betreft de erros: Ik kan vanavond pas een melding maken om watvoor soort error het gaat..maar wil mijn probleem nu vast op het forum knallen!
Misschien dat meer mensen het zelfde 'probleem' hebben gehad..

Super bedankt!:thumb:
 
Ik weet het niet zeker, maar ik vrees dat er dan een DEMO versie van Adobe Elements op staat.
 
Ik weet het niet zeker, maar ik vrees dat er dan een DEMO versie van Adobe Elements op staat.

Ik dacht van niet..alleen Office heeft zo'n trial versie.
Ik heb dit van een willekeurige website overgenomen:

Besturingssysteem/software


Inclusief OS: Windows Vista Home Premium Edition
Gebundelde software: Adobe® PhotoShop® Elements
Google Picasa
VAIO Photo & Video Suite;WinDVD (VAIO)
SonicStage®
Google pack
Adobe® Reader;Adobe® Acrobat® Standard
Microsoft® Works
Skype

Maar of dit iets zegt of ze een demo leveren weet ik niet..
 
Waarschijnlijk toch wel en dat je na registratie de Full versie mag gebruiken. Dit gebeurd wel vaker.

Waarom je niet kan registreren kan misschien dat je firewall iets blokt. Of de site van Adobe ligt tijdelijk plat.
 
Waarschijnlijk toch wel en dat je na registratie de Full versie mag gebruiken. Dit gebeurd wel vaker.

Waarom je niet kan registreren kan misschien dat je firewall iets blokt. Of de site van Adobe ligt tijdelijk plat.

De site van Adobe ligt niet plat..heb dit al een dag of 5!
Firewall blokt 'm volgens mij niet..ik kan het eerste veld invullen maar het volgende geeft meteen een dikke error!

Vreemd zeg..zou niet weten hoe ik dan gebruik kan maken van mn adobe software..
 
NU keek ik net op de Adobe site..er staat iets bij over registreren via het Register Now die op het scherm verschijnt..maar dat is nu net het probleem dat werkt niet!

Nu is dit een voor geinstalleerde versie..zou ik dat dan via hier kunnen doen?
Of haal ik me nu verschrikkelijke dingen op de hals?

Registreren via het internet
U kunt uw Adobe-product overal ter wereld via de online registratiewebpagina van Adobe registreren op het volgende webadres: http://store.adobe.com/store/productregistration/options.jhtml.

Als ik even snel op de link klik//vragen ze om een serienummer..volgens mij kan ik dat toch niet zien?
Want heb er geen losse software bij gekregen van Adobe..of kan ik dat uit de laptop toveren?
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk kan registreren alleen via het programma zelf, omdat daar ergens een serienummer in gebakken zit. Dit serienummer is niet te achterhalen.
Dus zodra het programma contact maakt met Adobe zal dit zichzelf registreren,
 
Waarschijnlijk kan registreren alleen via het programma zelf, omdat daar ergens een serienummer in gebakken zit. Dit serienummer is niet te achterhalen.
Dus zodra het programma contact maakt met Adobe zal dit zichzelf registreren,

Nou, dan heb ik dus een serieus probleem..want dat werkt dus niet.:mad:
Er zal toch vast wel een manier zijn om zoiets te achterhalen...
 
Ik zou de helpdesk van Sony bellen/mailen voor meer info hierover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan