kan niet branden met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnmetprolemen

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Berichten
43
Hai allemaal,

Als ik een dvd probeer te branden met Nero Burning Rom 6.0.0.0, krijg ik de melding dat ik alleen maar .Ifo. vob.bub.video_ts filrs kan toevoegen........als ik een avi of wmv file toe wil voegen lukt mij dat niet......ik doe uiterraard iets verkeerd, ik kan er in de handleiding (of ik zoek niet goed genoeg) niets over vinden...moet ik die files eers conventeren??

Wie weet de oplossing.........alvast bedankt..John
 
Hai allemaal,

Als ik een dvd probeer te branden met Nero Burning Rom 6.0.0.0, krijg ik de melding dat ik alleen maar .Ifo. vob.bub.video_ts filrs kan toevoegen........als ik een avi of wmv file toe wil voegen lukt mij dat niet......ik doe uiterraard iets verkeerd, ik kan er in de handleiding (of ik zoek niet goed genoeg) niets over vinden...moet ik die files eers conventeren??

Wie weet de oplossing.........alvast bedankt..John

Ja je moet hem eerst converteren naar DVD zou als dat staat bij mij in Winavi daar ka nje mee converteren maar je moet wel de echte versie hebben anders komt er een zogenoemde ''watermerk'' in het midden daar staat: winavi
buy 29$
www.winavi.com
dat is nog al irri meschien kan je divx downloaden weet niet of die gratis is!
Maar je moet het in iedergeval conveteren!
 
Die Nero is een beetje gedateerd [maar verder wel zeer goed]... voor avi's moet je Vision Express [in Nero 7: Vision] gebruiken.... dat was indertijd een optie.....
Of een ander programma gebruiken..... om dvd's te banden moeten die avi's wel eerst geconverteerd worden......
 
avi en wmv bestanden kun je niet zomaar gebruiken als dvd bestanden, die moet je eerst converteren met b.v. WinAvi (niet gratis).

Het is wel mogelijk om b.v. avi's op dvd te zetten, maar kies dan in Nero voor data dvd of cd, en niet voor video-dvd.
Op dze manier gebrande films zijn in je stand alone speler alleen af te spelen wanneer deze divx ondersteunt
 
Bedankt........

Allemaal van harte bedankt voor de zeer snelle reacties...ik ga alles eventjes uitproberen en laat het jullie weten.

Bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
John
 
Met Nero 6, i.c. Vision Express:

1. Open Nero Vision Express
2. DVD maken
3. DVD video
4. popup die verschijnt sluiten
5. videobestanden toevoegen
6. ga naar de map waar de .avi staat en selecteer ‘m
7. klik vervolgens alle volgende popups door / weg (zijn geavanceerde opties)
8. kies uiteindelijk de plek waar je ‘m naartoe wil hebben : harddisk of DVD
9. wacht af terwijl Vision Express zijn werk gaat doen -> dit kan -afhankelijk van je
computer- net zolang duren (!) als dat de film zelf duurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan