ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Treamos

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
47
Hallo,

Hoe kan ik onder mijn divx films een ondertitel zetten. Het hoeft niet 1 bestand te worden ofzo en kan gewoon divx blijven.

Wie kan mij helpen?
 
Ondertitel en film dezelfde naam geven en in dezelfde map zetten.
Eventueel synchronisatie aanpassen, of ondertitel maken/verbeteren met [gratis te downloaden] Subtitle Workshop
Als je DirectVobSub op je systeem hebt [meestal al aanwezig als je een codec pack hebt gedownload], zullen de ondertitels meelopen met de film.....
 
Ik doe het meestal met convertxtoDVD deze maakt er ook DVD bestanden van. en dan kan je als je je film hebt toe gevoegd rechtsklikken op de film en dan voeg ondertitel toe. en dan kan je een .srt ondertitel toe voegen.
 
Ik heb de ondertitel in dezelfde map staan met dezelfde naam. Hij doet het alleen niet. het is een .srt bestand, dat is wel goed?
 
.srt is prima... de bestanden moeten wel ECHT HELEMAAL dezelfde naam hebben [behalve de extensie natuurlijk, die blijft .avi en .srt]. Dus niet Harry Potter.avi en harry potter.srt, hoofdletters, kleine letters, alles gelijk...
Werkt het dan nog niet, download en installeer dan DirectVobSub..... dat vind je hier: http://www.free-codecs.com/download/DirectVobSub.htm
 
Thnz, het is gelukt...

En kijkend naar je signeture, ik laat mijn pc morgen idd maar even uit het raam versnellen :thumb: :rolleyes:
 
Mooi dat het gelukt is! :thumb:
Wat PC betreft... wordt pas echt leuk als je 15 hoog woont........:cool:
 
Mooi dat het gelukt is! :thumb:
Wat PC betreft... wordt pas echt leuk als je 15 hoog woont........:cool:

Hmmpfff, ik woon slechts op zolder, maar ken iemand die woont 11 hoog, misschien wil hij helpen :confused: :thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan