Adapter voor Creative Zen Vision: M 30GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

vision87

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
56
Hallo ik heb een Creative Zen Vision: M 30GB en wil deze ook via stroom op kunnen laden omdat ik op vakantie ga. Ik kan natuurlijk de officiële adpater kopen, maar heb geen zin om daar €30,- aan uit te geven. Ik heb hier thuis toevallig een usb adapter liggen.
Er staat op:
Input: 100-240V~0.3A 50-60Hz
Output: +5V--1A MAX

Het is een Phihong adapter.

Zou ik met die adapter m'n Creative Zen kunnen opladen? Hij past wel in dat witte blokje wat bij de Zen zit...maar durf em nog niet echt aan te sluiten.
Weet iemand meer? Of weet iemand welke andere (goedkopere) usb adapter ik miss kan kopen of waar deze aan moet voldoen. Bij de media markt wilde ik laatst een universele adpater kopen, maar ze zeiden daar dat ik mn Zen daar niet op kon aansluiten...klonk mij als bs in de oren, maargoed, ik loop liever geen risico.
Bij voorbaat dank!
 
Maar op marktplaats worden usb opladers verkocht voor een redelijke prijs maar het is de vraag of ze werken op een Creative Zen.
Maar als je geen risico wilt lopen dan doen die paar euro het ook niet meer op zo,n apparaat
Volgens jou gegevens zou die adapter van je zelf ook moeten werken.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is ook waar. Naja ik ben meer bang voor dat me Creative misschien kapot gaat als ik de verkeerde spanning er op aan sluit. M'n pa kwam daar mee. Kan dat echt of is dat onzin? Want ik wil het best uitrpoberen of deze adapter het doet, maar als mn Creative stuk gaat erdoor is het mooi zuur....
 
Mijn zoon heeft een creative zen en die heeft zo,n goedkope usb lader op marktplaats gekocht, werkt zonder problemen bieden ze aan voor rond de 5 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan