mix programma´s

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ flashberry

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
8
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje weet iemand een goed mix programma om liedjes te mixen en zelf liedjes te maken? Het liefste geen trails en demo's het moet gratis zijn. Weet iemand iets dan graag de naam van het programma en waar ik het kan downloaden.

Groetjezz DJ flashberry
 
Ik weet niet als je FTD gebruikt ? ( dat is een programa waar je alles kan vinden wat je nodig het hebt en met bepaalde programma's weer kan downloaden ) Maar daar staat een programma genaamd DJ Music Mixer( v2.3 ) met de info :

With DJ Music Mixeryou can easily make your own music mixes, apply effects, transpose or change music speed independently, make song remixes through multiple cue points,and warm mood by inserting scratches, vocal scats, raps, or other funny and interesting sounds.
Software has simple, intuitive one deck interface,capability to search for presented audio files. You can create, save and re-open custom play lists. Supports MP3, WMA, Wave, Ogg Vorbis audio files

Sorry dat het in het engels gedaan is :( :(


ik hoop dat je er wat aan hebt
 
Mixvibes
Viritual DJ & Ejay

Mixvibes is een geweldig programma om te mixen.
Op de site van Ejay vindt je heel veel van dit soort programma's.

Hier zit zeker weten iets bij wat naar jouw wens is!

Karim:thumb:
 
Ik gebruik wel ftd maar ik snap er gewoon niet hoe je iets moet downloaden. Bedankt voor de tips ik zal even kijken. Unreal zou je even kunnen uit leggen hoe je iets moet downloaden? Groeten DJ flashberry
 
welk programma gebruik je ?

eerlijk gezecht maakt dat niet zoveel uit maar ik zal het wel ff uit leggen.

Je hebt ftd dan hebben ze het over de NZB....... meestal krijg je een link naar NZB om het "ding" te downloaden je zit op de site waar je die NZB op staat je klikt op inverse ( dan selecteer hij de dingen die jij wild hebben ) dan klik je op de knop : NZB dat op die site staat zodat je hem kan downloaden

het spijt me als je het niet snapt maar ik ben moeilijk met uitleggen ik kan dat neit zo goed :p

als je het nog neit snapt laat ik je een paar voorbeelden zien

succes
 
Oke ben nu zo ver: ik heb DJ Music Mixer v2.3 gezocht en gevonden. Toen drukte ik er op maar snap ik niet hoe ik het moet downloaden. :( er staat in die balk ook toevoegen aan watchlist. Zou je toch die voorbeelden ff willen laten zien? Alvast ThX Flahberry
 
Oke ben nu zo ver: ik heb DJ Music Mixer v2.3 gezocht en gevonden. Toen drukte ik er op maar snap ik niet hoe ik het moet downloaden. :( er staat in die balk ook toevoegen aan watchlist. Zou je toch die voorbeelden ff willen laten zien? Alvast ThX Flahberry


Het spijt me ik zie geen NZB staat stom van me dat ik daar niet gelijk naar keek:(

maar ik vraag er wel eentje aan ;)
 
Ik moet zo wel gaan maar ik hoop dat hij nog snel kijkt !!

Anders moet je zelf gaan zoeken dan kan ik morgen je pas weer helpen

:)
 
thx man zou je nu f willen uit leggen hoei k dingen moet downloaden van
FTD ? Greetzzz DJ flashberry
 
ze geven je een site. Daarop staat een NZB ( vraag me neit wat dat is want dat weet ik zelf ook niet :p ) daar staat ( op die site ) een knop "inverse" daar klik je op dan vinkt hij alles aan. en dan klik je op "NZB" of er staat "create NZB" okee en dan download je het bestand okee ?
:thumb:
 
Dat FTD klonk wel interesant dus ben het ook eens gaan opzoeken.
Ik heb het bovenste resultaat van Google genomen en gedownload, maar heb het er ook weer gelijk af gegooid.

Alles wat ik ook maar in tikte in welke sectie dan ook was postloos.

Is er een beter programma hiervoor?
Ik begrijp dat je software dor kunt scrollen met het programma en erna ook nog kan downloaden als het je intreseerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan