branden van audiobestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
161
Hallo,

Ik heb via bittorent een cd gedownload en ik kan deze afspelen via de pc (na veel moeite).
Nu wil ik het ook branden op een cd maar dit lukt niet. Heeft iemand ervaring met dit? Het gedownloade item is een OGG-bestand. Via het programma recordnow dx brand ik normaliter mijn cd's en dvd's. Hopelijk kan iemand mij in duidelijke taal helpen (ben hier niet zo goed in). :confused:

thnks Di:)
 
Je moet de audio bestanden omzetten naar mp3 voor de mp3-speler of naar .wav bestanden als je de cd wilt afspelen in een cd-speler. Je moet wel voor jezelf bepalen waarin je de cd wilt afspelen want dit bepaalt waarin je de audio-bestanden moet converteren. bv de OGG-VOBIS bestanden converteren naar mp3 bestand.
Je kan dat doen met het gratis programma Audio converter & Mixer te vinden op :

http://www.downloadplaats.nl/41/download/-Audio-Converter-&-Mixer-3.0.54.html
 
Bedankt voor je reactie. Ik heb het programma gedownload, maar ik ben niet zo'n ster hierin dus wil je me nog even verderhelpen?
Ik heb het bestand wat ik heb gedownload (dus van BitTorrent) op mijn bureaublad staan. Wat moet ik nu in het programma audioconverter precies doen, ik ken het programma niet en het zal best simpel zijn. Kun je me een beetje sturen?

Zou fijn zijn (sorry voor mijn onkunde).;)

groet Di
 
Ik was zelf ook wel iets te vlug heb ooit eens op doom9 gezeten en daar hebben ze ook allemaal gratis proggies.
Deze proggies hebben vaak ook een gids of werk beschrijving.
Als je eens kijkt op :

http://www.doom9.nl/

en dan links gidsen aanklikt en dan klikt op " audio "rechts dan denk ik dat je het wel gaat redden bijna alles is nederlands
Succes ermee

PS

Dit is makkelijker als, dat we allebei met en onbekend programma aan de bak gaan.
 
Ik kwam er toch helaas niet uit met de link die jij me gaf (doom9) tja je hebt echt met een dummie te maken :D . Maar ik ben er wel uitgekomen, via Google gezocht en daar gevonden wat ik nodig heb en voor mij hele klare taal. Het is wel een probeerversie, maar voor nu ben ik dan toch geholpen. Ik wil je bedanken voor je genomen moeite mij te helpen, waardeer het enorm.

greetz Di
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan