dvd naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndejongh

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2000
Berichten
218
Alle vragen gaan over branden van een DVD.
Ik wil juist een eigen gemaakte film die op DVD staat omturnen naar AVI of een ander formaat en deze daarna op Youtube zetten.
Ik heb alles al op de computer staan met dvddecripter maar dat is nog steeds een VOB bestand.

Met welk programma kan ik daar een avi (of een ander werkbaar formaat) mee maken?
 
WinAvi (niet gratis)

Winavi niet... dat programma kan van ongeveer alles een DVD maken, maar niet omgekeerd....

Je zult een "ripper" moeten gebruiken... daar zijn er veel van... Google met "dvd ripper"...
Ahead [Nero] heeft bijvoorbeeld een dvd ripper...
Deze schijnt gratis te zijn: http://www.downloadplaats.nl/840/download/Sothink-DVD-Ripper-1.3-Build-70119.html
Maar of het wat is weet ik niet......

DVD decrypter kan trouwens ook van dvd naar divx [avi]
Lees er even een tutorial over.....
 
Laatst bewerkt:
Winavi niet... dat programma kan van ongeveer alles een DVD maken, maar niet omgekeerd....

Sorry, maar WinAvi kan dat wel...

Op de site staat o.a. dit:

It can convert all video formats to AVI/WMV/RM/ASF/Divx/Xvid

en... ik heb het programma zelf en je kunt gewoon kiezen voor VOB naar AVI:D
 
@mrmusic.....

Sorry, echt oprecht! Je hebt gelijk. Dom, dom, dom.... ik heb zelf ook winavi [7.7]... maar altijd alleen van de knopjes op het opstartscherm gebruik gemaakt [en daar staat de mogelijkheid niet bij]... maar nimmer in het menu gekeken.........:eek:
 
@mrmusic.....

Sorry, echt oprecht! Je hebt gelijk. Dom, dom, dom.... ik heb zelf ook winavi [7.7]... maar altijd alleen van de knopjes op het opstartscherm gebruik gemaakt [en daar staat de mogelijkheid niet bij]... maar nimmer in het menu gekeken.........:eek:

Hoi ErpCity,

Excuses uiteraard aanvaard, geen probleem toch.
Alleen nog even dit, ook bij de knopjes op het hoofdscherm kun je dat al zien. Kies voor Avi en het programma geeft zelf al bij de omschrijving de mogelijkheid voor het omzetten van VOB files aan:D
 
tnx

Heb het progje en uitgeprobeerd.
Als ik als AVI wil doen stopt het bij 81%.
Dus dan maar als WMV gedaan. Gelukt en vervolgens met Movie Maker in 2en geknipt.
Nou nog kijken of ik ze op Youtube ga krijgen.
 
Gelukt

En ook het uploaden is gelukt.
Hardstikke bedankt maar weer voor alle antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan