Zou dat kunnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patriquet

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
15
Beste forumgebruikers,

Ik heb een vraag met betrekking op webcam: wij chatten regelmatig en gebruiken hiervoor ook webcam. Het bestutingsprogramma van pc is XP. Ze hebben ons verteld dat de mogelijkheid bestaat dat de andere persoon waarmee we chatten de beelden kan opnemen, wij maken gebruik van MSN. Wij veronderstelen dat zulke programma's bestaan op het internet. Omdat het geen openbare pc is bewaren wij ook de berichtgeschiedenis. Gisteren hebben wij gechat en cam gebruikt, wat mij opviel is dat op een gegeven moment het beeld van onze cam wegviel alsook msn, wij hebben ons terug moeten inloggen. Nu is de vraag of dat de beelden van onze cam opgenomen zijn? En ook omdat wij een stuk van onze tekst missen in de berichtgeschiedenis. We hebben het begin van het gesprek en het einde het ontbrekende gedeelte kunnen wij ook niet terug vinden in de map shared. Kan iemand ons daar een antwoord op geven?

Mvg
 
Er bestaat zeker software om streaming video (en audio) van de webcam op te nemen. Daar merk je niks van tijdens het chatten. Maar dit heeft volgens mij niks te maken met het feit dat de verbinding is weggevallen. Er is dus geen mogelijkheid te weten of het gesprek/chatsessie is opgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Het uitvallen van de webcam, msn en het missen van een stuk in je logfiles wordt meestal veroorzaakt doordat het programma msn crasht of een ongeldige bewerking uitvoert.

Het opnemen van alle beelden is mogelijk ook via msn dus, maar hier kan je helemaal niet van merken. Dit maakt het dus ook extra gevaarlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan