chkdsk

Status
Niet open voor verdere reacties.

nifrada

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
144
Als ik mijn pc opstart doet hij altijd een chkdsk van partitie G het volgende gebeurd Het bestandsystem op G wordt gecontroleerd.....Consistentie wordt gecontroleerd en dan loopt hij vast op 13percent.Ook als ik dan op mijn partitie ga en probeer een schijfdefragmentatie te doen lukt dat ook niet omdat een ander program daar mee bezig is .Hoe krijg ik niet meer bij het opstarten dat scherm en wat kan ik doen om mijn partitie weer aan de praat te krijgen.Alvast bedankt vooe de hulp

Danny
 
als check disk al moerlijk doet zou ik maar vast beginnen met het backupen van je,
bestanden die op die schijf staan.
tik de harddisk ook een beetje toevallig?
 
nee harde schijf tikt niet ,maar als ik de mappen wil verplaatsen naar een andere partitie loopt mijn G-partitie vast.Maar is er geen mogelijkheid via repair met de win cd maar hoe doe je dat dan zonder dat je je gegevens verliest op de C
 
Paar vragen, gebruik je XP SP2?
Is de schijf groter als 138gb?
Heb je ook al via schijfbeheer gekeken wat daar vermeld wordt bij die partitie?

Wat heb je gedaan waardoor dit probleem is ontstaan?
 
ik heb de mappen verplaatst die ik kon verplaatsen (foto's) en ik denk dat er op deze dieik niet kon verplaatsen of cop.niet virus vrij waren en heb dan maar de partitie geformateerd en probleem is opgelost.Alvast bedankt voor de hulp:thumb:

Danny:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan