activeren vista??? help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke37

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2007
Berichten
8
Hallo

Ik gebruik sinds een ruim half jaar windows vista naar volle tevredenheid.
Nu krijg ik sinds een dag of 10 de melding dat ik windows moet activeren..das toch raar na een half jaar??Na mij idee is dat activeren al gebeurd door diegene die mijn pc kant en klaar heeft geleverd toen der tijd
..ik heb de laatste weken niets veranderd op hardware gebied en download normaliter alle updates van windows...
Ik heb al gelezen op de volgende site
support.microsoft.com/kb/931573/nl

en daar de aangewezen update uitgevoerd..krijg de melding dat deze update niet geschikt is voor mijn systeem...
Online activeren lukt ook niet omdat daar staat dat de productcode al geactiveerd is en ik een nieuwe moet kopen...en dat terwijl mijn vista cd rom al een half jaar onaangeroerd in mijn la ligt...niet geinstalleerd op een andere pc ofzo

Ik heb inmiddels al contact opgenomen met mijn pc-leverancier en die maakt zich niet zo heel druk geloof ik

Ik gebruik trouwens een legale versie van windows business,32 bits besturingssysteem

Wie kan me verder helpen..ik word er een beetje hieper de pieper van...

heb nog 21 dagen tegaan om te activeren
 
Hoeft niet hoor, is laatst ook al in een topic aan de orde geweest.
Je kan gewoon even met Microsoft bellen en je probleem voorleggen.


0800-0233487
 
Laatst bewerkt:
dank je wel.ik zal morgen bellen en hier dan even terugkomen om te vertellen hoe het afgelopen is
 
Er is contact geweest tussen microsoft en mijn leverancier.Het schijnt door een update te komen en meerdere mensen hebben er last van...mijn leverancier wacht nu op een code of progje of update zodat alles binnenkort verholpen wordt..
 
heb jij al een oplossing Lajos??
Mijn leverancier weet tot vandaag nog niet veel.. heeft nog niet concrete info verder....we wachten nu op de oplossing
ben benieuwd wat jij er over weet..
 
Ze zeiden dat ik de pc moet brengen naar de leverancier, dus ik weet het nog niet.:confused:
 
Ja idd, en later is hij verlopen en moet ik windows vista opnieuw installeren:shocked:
 
na telefonisch overleg met microsoft kon ik via wat codes vista zo weer activeren.....schijnt een lek in windows te zijn..

Dus als online activeren niet lukt .krijg je de optie om telefonisch te activeren....je krijgt dan een telefoniste aan de telefoon die je wat vragen stelt en zo door het activeringsproces heen helpt...eigenlijk hele simpele oplossing dus..dus misschien Lajos is het voor jou ook de moiete waard om gewoon te proberen
 
Ik heb het opgelost, open windows activeren, neem dan telefonisch contact op en volg de instructies. Dan moet je dus 9 blokjes invoeren op je telefoon, dat heb ik gedaan en dat wou niet. Dus zecht hij automatisch: u word nu verbonden met een van onze medewerkers (ofzo). Dan moet je je probleem uitleggen (en als het goed is) moet die gast je product key weten die op je computer staat. Daarna vertelt hij een code die je moet invullen in die vakjes. Dan moet je op volgende drukken en dan staat er: uw productcode is geactiveerd. En dan ben je dus klaar!!:thumb:
 
Tineke, hallo! Ik heb het probleem opgelost!!! Nee grapje hoor.:p
 
haha ja joh...das het zelfde verhaal als bij mij ....zo is het bij mij ook gegaan:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan