Random mappen slideshow?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JSchlappi82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2007
Berichten
3
Hai, ik zoek een programma wat een slideshow kan maken, met een willekeurige volgorde, maar wel een aantal bijelkaar behorende fotos achter elkaar laat zien.
Dus een aantal afbeeldingen gewoon volgens bestandsnaam oplopend afspelen, en daarna een willekeurige andere groep afbeeldingen (evt aparte map).

Ik heb al vanalles geprobeerd en gezocht, maar krijg niks fatsoenslijks gevonden.
Wel randomslideshow.exe van pete.nu, maar dat is veel te sumier.

Bij voorbaat dank, Joris.
 
ik gebruik daar ulead fotopicture show ,en magic foto op cd&dvd voor
heel simpel wel niet gratis
zoek je een freeware /shareware programaatje
 
Liefst wel freeware ja, en volgens mij is het niet zo heel moeilijk om te maken denk ik.

Het probleem is, ik ga veel naar autoshows, en daar maak ik fotos van verschillende autos. Meestal ook meerdere fotos van dezelfde auto, maar dan voorkant, achterkant, wielen, interieur of iets anders speciaals.

Deze fotos zet ik dan meestal in een map, genaamd naar de show waar ik ben geweest.
Als ik dan een slideshow maak om af te spelen op de computer (ik hoef het dus niet op dvd te branden) begint ie altijd met dezelfde foto, in dezelfde volgorde.
Nu heb ik al diverse andere programma´s geprobeerd, waarvan ik irfanview toch wel de fijnste vind. Als ik nu een slideshow maak, kan ik hem random laten kiezen, maar dan pikt ie er echt gewoon 1 foto tussenuit, terwijl ik graag zou willen dat ie random begint, maar dan de fotos die bij elkaar horen (van een auto) dan wel achter elkaar laat zien, en daarna weer een andere auto, maar wel alle fotos van die auto. Als je nu random kiest, pakt ie zomaar willekeurig een foto, en daarna weer een andere. Dan zie je dus de voorkant van een auto, en daarna weer de achterkant van een andere, en daarna weer de voorkant van weer een andere., bijvoorbeeld. Ik zou graag willen dat ie random alle fotos van een auto (groep fotos, of evt een aparte map per auto) laat zien, en daarna random weer een andere auto. (en niet zomaar een andere foto)

Ik heb al best veel gezocht, en snap ook niet dat er niemand anders tegen zon probleem aan is gelopen.

Groeten, Joris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan