geluid loopt niet synchroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
ik heb met Pinnacle studio 11 een videoband op mijn HD gezet dit met
Pinnacle Systems Studio MovieBoard PCI kaart.
als ik hem nu via studio 11 ga afspelen heb ik goed beeld en geluid alleen loopt het geluid niet gelijk met de film er word gepraat maar het geluid komt enkele seconden later.

ik heb een Win Vista Dual Core 2 Duo E6600 2x 2,40 Ghz en een EVGA Geforce 8800 GTS videokaart
heb ook al een ander programma geprobeert Arcsoft Showbiz DVD 2
dit had het zelfde resultaat

mijn vraag wat is er aan te doen om alles gelijk te laten lopen
 
aanvullende info

even nog wat aanvullende informatie

ik zet met dit alles via een videorecorder een film over naar mijn harde schijf het beeld is ok geluid ook alleen loopt het geluid niet synchroom met de film (word een autodeur dichtgegooid en 3 sec later hoor je het pas)

ik kan het wel zonder geluid doen maar dat is voor mij geen optie (is een eigen opname van mijn overleden ouders op hun 50 jarig huwelijk)

de aansluiting die ik gebruik is een scartstekker aan een zijde en aan de andere kant zitten 3 tulpaansluitingen
geel rood wit de video (geel) sluit ik aan op de video in van de PCI kaart de witte (Audio Lmono) sluit ik aan op mijn geluidskaart. de opname die ik krijg is dus goed behalve het niet synchrone geluid.

nu zit er op de scartstekker ook nog een SVideo aansluiting die zit ook op de PCI kaart ik weet niet of ik deze ook kan gebruiken.

dus de vraag kan iemand mij raad geven om dit probleem op te lossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan