WAVDTS uit surcode naar DTS voor DVDLab

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Goed waar het om gaat is het volgende.....

Ik maak voor mijzelf regelmatig DTS CD's, dat gaat op zich prima, ik doe dat met Ploque en Goldwave, vaak met geripte CD's met EAC maar ook van Flac files uit nieuwsgroepen!

Ik heb een paar vragen:

a. hoe maak ik ook bij het eerste nummer die 2 seconden gaps...ik heb het idee dat als ik EAC heb gebruikt het eerste nummer plompverloren begint.

Gebruik ik echter Flacs die ik in Goldwave Merge en weer na de conversie met een Cuesplitter tot losse tracks maak en brand dan heb ik dat probleem niet!

b. Wat is de beste methode om die Flacs (eventueel Wav's) naar AC3 te krijgen, welke proggie kan ik het beste gebruiken? FFMPGui????

c. Als ik dus die Ploque conversie heb gedaan, en met Surcode een DTS file heb gemaakt dan krijg ik dus een DTS bestand in een .Wav.....als ik die wil inbrengen in DVDLabPro dan is dat een probleem, kan niet! Handmatig naar .dts zetten is ook geen optie.

Ik kom er niet uit, die Engelstalige sites zijn te technisch en degene die het daar uitleggen zijn van die, met alle respect hoor, nerds die vinden dat je die paar opmerkingen maar moet begrijpen die ze dan maken.

Hopelijk is er iemand met verstand van zaken die me het kan uitleggen!:thumb:
 
hahahaha, ja die ken ik wel, IK ben namelijk die Nestorix!!! En SDR is mijn maatje in de conversie DTS club.......

Het enige wat ik maar wil weten hoe ik dus een dts.wave file gemaakt met Surcode kan transcoden naar een .dts bestand en dat ik die in kan brengen in DVD Lab Pro.....

Ik kan daar dus echt niets over vinden, ja, over AC3 genoeg maar ik moet geen AC3 als hoofdfile, ik wil DTS (hahahahaha, zie je het voor je, zo een ventje van 5 die zegt, ik moet ik moet ik moet). Zo voel ik me wel een beetje, maar ik ben al dagen bezig en echt, Google is ook mijn vriend!

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan