afspelen gedownloade avi/dvd film

Status
Niet open voor verdere reacties.

scf26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
3
ik heb een vraagje ik heb een paar dvd gedownload en nu speelt tie hem ondersteboven af en spiegelbeeld wat ken ik daar aan doen of weet mis iemand waar dat aan ken liggen
BVD:thumb:
 
videobewerkingsprogramma zoals in nerovisionexpress, kan je spiegelbeeld nemen, horizontaal, vertikaal, draaien, etc...
dan je filmpje exporteren en branden.
 
videobewerkingsprogramma zoals in nerovisionexpress, kan je spiegelbeeld nemen, horizontaal, vertikaal, draaien, etc...
dan je filmpje exporteren en branden.

mis een domme vraag maar wat is preccies nerovisionexpress iig bedankt voor je reactie
gr :thumb:
 
De oorzaak hiervan is meestal dat er teveel video-codec-packs geinstalleerd zijn. Verwijder alle codec-packs eens wanneer je die hebt en installeer er dan gewoon 1.
 
De oorzaak hiervan is meestal dat er teveel video-codec-packs geinstalleerd zijn. Verwijder alle codec-packs eens wanneer je die hebt en installeer er dan gewoon 1.

bedankt,maar wat is een codec pack en hoe ken ik die vinden ik wet dat codec iets met die films te maken heb maar hoe of wat i don`t know maar heb dit ik nog niet zo vaak gedaan maar als ik iets via limewire download is het wel goed en dat snap ik niet hoop dat je het me ff kort uit ken leggen tnx
 
mis een domme vraag maar wat is preccies nerovisionexpress iig bedankt voor je reactie
gr :thumb:

videobewerkingsprogramma uit de nerosuite waarvan ik weet dat het gaat, maar vermoedelijk gaat het ook met andere programma's om video te bewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan