gedownloade film branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janette29

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
54
halloo

ik wil graag een film die ik gedownload heb op een dvd branden met nero. het is een xvid bestand volgens mij. nu ben ik al bezig met nerovision maar ik kom er niet echt uit helaas ben echt blond op dit gebied. Ik moet converteren of zoiets maar weet echt niet hoe.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij op een duidelijke en vrij simpele manier dit uit te kunnen leggen pleassse

Het branden opzich lukt me wel alleen dat converteren dus niet!!!!
 
Kan je die film in een project krijgen?

Eens dat gebeurd is gebeurt het conventeren normaal gezien vanzelf.

Of geeft ie een specifieke reden waarom het converteren niet kan plaatsvinden?
 
ik ben nu aan het converteren met convertxtodvd dat is nu bezig dus ik hoop dat ik hem dan met nero kan branden. alleen wel jammer heb trial versies van nero en dat convert programma weet iemand een niet trialversion om te branden toevallig:confused: en te converteren
 
het gaat er mij om dat ik films die ik gedowload heb kan branden. die films zijn meestal divx of avi dus dan moet ik toch converteren of niet????
 
het gaat er mij om dat ik films die ik gedowload heb kan branden. die films zijn meestal divx of avi dus dan moet ik toch converteren of niet????

Dat ligt eraan waamee je ze wilt afspelen. Wanneer je "losse" dvd speler ook divx ondersteunt, is converteren niet nodig. Kun je daarop alleen maar DVD afspelen, dan wel!
 
ik weet niet of mijn dvd speler xvid ondersteunt ben nu aan het converteren maar duurt vrij lang is dat normaal eigenlijk . en weet iemand een gratis brandprogramma toevallig want nero kan ik nog maar een paar dagen gebruiken helaas:(
 
Keep it simple........................


1. Open Nero Vision Express
2. DVD maken
3. DVD video
4. popup die verschijnt sluiten
5. videobestanden toevoegen
6. ga naar de map waar de .avi staat en selecteer ‘m
7. klik vervolgens alle volgende popups door / weg (zijn geavanceerde opties)
8. kies uiteindelijk de plek waar je ‘m naartoe wil hebben : harddisk of DVD
9. wacht af terwijl Vision Express zijn werk gaat doen -> dit kan -afhankelijk van
je computer- net zolang duren (!) als dat de film zelf duurt.
 
Als je dvd speler divx ondersteunt, staat dat er over het algemeen aan de buitenkant op.
Inderdaad kan het converteren naar DVD wel even duren, bij mij (met het programma WinAvi) voor een volledige speelfim ca. 40 minuten.

Helaas weet ik zo 1, 2, 3 geen freeware brandprogramma, dat ook DVD films kan branden.
 
Als je veel flms wil branden, dan koop je toch gewoon de licentie, net zoals je voor je Windowslicentie hebt betaald?
 
Hoi !

Sorry, hoor maar in mijn reactie ging ik ervan uit dat je DVD-speler DiVX ondersteunt !

Bij mij converteer ik die niet, ik kan ze gewoon afspelen, en zo'n heel dure DVD-speler heb ik niet.

Een misverstand dus.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan