Kan mijn foto's niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Natalia

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
6
wie heeft er een tip voor mij? Ik heb mijn vakantie foto's van de sd kaart naar een mapje gecopieerd. Alle foto's en filmpjes bekeken en dat ging allemaal goed. Toen wou ik de foto's op een cd branden en vanaf dat moment kan ik de foto's niet meer openen. Niet meer vanuit de map en niet vanaf de cd en ook niet vanaf de sd kaart. Ze staan er nog wel op maar ze openen niet. Ik heb alle programma's geprobeerd om ze te openen en ik heb een codec geinstalleerd maar niets helpt. Mijn andere foto mappen kan ik gewoon bekijken. Wat moet ik doen? Bedankt! Natalia
 
Kan je ze nog steeds bekijken op andere apparaten? (andere computer, camera, dvdspeler,...)

Pc al eens opnieuw opgestart?
al proberen openen vanuit een programma (dus niet windows verkenner)
 
Ik heb de sd kaart weer terug in mijn camera gedaan in de hoop dat die hem wel zou herkennen maar daar zie ik ook niets. Het gekke is dat als ik de sd kaart in de computer stop zie ik wel dat ze er nog op staan alleen dicht. Ik heb de gebrande cd en sd kaart op een andere computer geprobeerd maar dan krijg ik een melding over een codec. Vandaar dat ik die codec heb geinstalleerd. Ik heb meerdere programma's geprobeerd om ze te bekijken maar niets helpt.
 
Ik vergeet te vertellen dat ik ook nog systeemherstel heb geprobeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan