windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Ik heb op mijn pc (Aldi) een originele versie van home edition staan.Nu ben ik op zoek naar het programma windows movie maker en dit blijkt er bij mij niet op te staan.Op de pc van mijn dochters vind ik deze onder bureauaccesoires.Hoe kan het dat ik dit prog op mijn pc niet vind?
 
Aldi!
Niet zo slim om je computer te kopen want daar zijn vaak problemen.
Bij de ene was Vista niet geinstalleert en bij de ander weer wel.
Dan zal er toch weer een fout zitten bij Aldi.

En neem hier eens een kijkje.
 
zeker dat het home is?
Ik weet niet waarom maar bij mij staat ie gewoon onder alle programma's (MCE) kijk ook eens bij jou.
Of heb je een installatiecd van windows? Mss kan je het installeren dmv windowsonderdelen toe te voegen?
 
Aldi!
Niet zo slim om je computer te kopen want daar zijn vaak problemen.

Waar komt deze wijsheid vandaan???
Aldi is juist beoordeeld als een van de beste op het gebied van service e.d.
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, mensen als Dapunt willen kennelijk soms een 'punt' zetten en iets te l***en hebben.

Zelf heb ik ook zowel goeie als wat mindere ervaringen met een pc (van een kennis) van Aldi, maar dat geldt ook voor een pc van Acer, een notebook van Acer en een notebook van Sony ... tja.
 
Mensen,jullie zijn allemaal bedankt voor de reacties.Ik heb nog niet kunnen achterhalen hoe het komt dat er bij mij geen movie-maker opstaat maar via de link die dapunt gaf heb ik hem kunnen instaleren dus mijn probleem is min of meer opgelost waarvoor mijn dank
 
Voor alle reacties die slecht zijn over mij:evil: ervaring van me vaders werk, vrienden allemaal zie ik vaak problemen:evil: :evil: :evil:
Als ik die ervaringen ermee heb geef ik die ook want dat weet ik.
Het gaat niet om de pc van aldi die zijn prima en goed maar sommige dingen zijn niet waar van XP toen en vista home enz.
Soms was hij wel geinstalleert en soms niet ik vind dat geen service.
En verder ken ik er geen service het enige wat ik hoor is: ....... euro bonnetje erbij en daarna tot ziens dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan