aanwijsknoppen niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
242
Hallo,

Ik heb in de vakantie een website in microsoft Frontpage gemaakt, maar had daar geen internet:mad: dus kon ik heb niet op downfire.com plaatsen. Thuis aangekomen geprobeerd om hem op internet te plaatsen dat ging goed dacht ik:D , dus ik kijken of alles werkt maar ik loop al gelijk tegen 2 dingen aan.

1- de aanwijsknoppen/navigatieknoppen zijn niet zichtbaar:confused: hoe kan dat?
2- een bewegend plaatje niet zichtbaar.

Ik dus zelf kijken wat er aan de hand is, en ik denk dat het aan het opslaan ligt want, ik heb ook al site die werkt wel maar die is niet meer zo mooi en niet praktisch meer. Als ik dan bij open kijken staat bij die ''oude site'' een IE pictogram en bij die ''nieuwe site'' een pictogram van Frontpage. Zou Het daar aan kunnen liggen?

groeten JeRoEn.
 
Laatst bewerkt:
welk formaat heb je opgeslagen?
Wat zijn de extensies van de twee pagina's?
 
Mensen die geen gebruik maken van IE kunnen hier dan problemen mee krijgen en zien dan ook de anwijsknoppen niet. Ik heb zelf de aanwijsknoppen zelf gemaakt met tabellen en tekst. Dan heb je dat probleem niet.
 
Het feit dat je ze ziet met 2 verschillende iconen wijst erop dat je ze in verschillende formaten hebt opgeslagen, of maw, met 2 verschillende extenties.

Kijk het eens na voor beide pagina's:
Klik met rechtermuisknop op de bestanden en kies voor eigenschappen. Dan staat daar met welk programma bestanden met die extinctie moeten worden geopend onder "openen" met daarachter het programma (bij de ene dus vermoedelijk IE en bij de andere frontpage) klik op wijzigen en dan zie je het venster 'openen met' en dan bij "Bestand: naam van het bestand.extentie van het bestand
Nu moet ej het gewoon onthouden en kan je op annuleren klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan