Adobe Premiere Elements 3.0 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

revarf

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
12
Ik heb een legale versie gekocht en geinstalleerd. Het installeren gaf geen probleem maar bij het opstarten van Adobe Premiere verscheen een blauw foutenrapport scherm en gelijk daarna viel mijn PC uit en werd Windows XP SP2 opnieuw opgestart. Ik heb een vrij nieuwe laptop met Intel Centrino Duo 1024 dus daar ligt het volgens mij niet aan.
Na verschillende dingen van de helpsite van Adobe uitgeprobeerd te hebben uiteindelijk de C: schijf geformateerd en Windows opnieuw geinstalleerd. Gelijk daarna Adobe premiere geinstalleerd en hij deed het bijna helemaal goed! Na installatie van NOD antivirus en explorer 7 is het weer helemaal mis. Krijg de PC helaas niet met systeemherstel terug na de installatie van Premiere.
Is er iemand die ook zoveel problemen heeft met de installatie van adobe premiere elements 3 en mij misschien kan vertellen hoe ik dit moet oplossen?HELP
 
Laatst bewerkt:
Op de Adobe-site staat (in het Engels :confused: ) een uitgebreide troubleshooter-pagina. Heb je andere programma's voor videocapturing of -editing eerst verwijderd van je PC?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan