Vista codec voor ifo-files

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Berichten
424
Hallo,
ik heb voor mijn school een video-lesband met daarop allemaal oefeningen overgezet naar een dvd. Dat ging allemaal prima.
De dvd-bestanden heb ik gekopieerd naar de harde schijf en die wil ik graag bewerken door een menu toe te voegen zodat je rechtstreeks naar bepaalde oefeningen kunt. Dat wilde ik doen met Windows Movie Maker. Maar die ziet de bestanden niet. De bestanden staan in twee mappen:
Video_RM, met daarin de bestanden Video_RM.ifo, Video_RM.dat, Video_RM.bup, Sonata_debug.ifo en Sonata.ifo.
De andere map heet Video_TS, met daarin de bestanden Video_TS.ifo, Video_TS.bup, Video_TS.bup, VTS_01_0.bup, VTS_01_0.ifo, en VTS_01_0.vob t/m. VTS_01_5.vob.
Ik heb Vista Premium.
Waarom ziet Vista deze bestanden niet? En kan ik ze dus niet importeren in Windows Movie Maker?

Graag suggesties!

Rudi Wissink.
 
dvd bestanden kun je dan het beste eerst omzetten naar avi bestanden zodat je er wat makkelijker mee kan werken. Maar in de Multimedia sectie van dit forum kunnen ze je daar denk ik het beste mee helpen.

Ik heb even een mod getriggerd om deze draad te verplaatsen.
 
Home > Helpmij.nl Forum > Multimedia > DVD rippen/maken/editten > Vista codec voor ifo-files
 
Windows movie maker, hmm, echt slecht programma om zoiets te doen, kent maar 2 formaten ofzo, bah!

Overigens heb je het over menuutjes op dvd, dan zou ik nero 7 oed programma proberen. Een programma om dvd's in te richten en geen videobewerkingsprogramma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan