Problemen met verzenden formulierresultaten naar e-mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

webjuffer

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
19
Ik heb op het forum al heel wat vragen en antwoorden gezien over de formulieren in Frontpage. Het probleem dat ik heb kom ik echter niet tegen, althans niet een duidelijk antwoord hierop. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.

Probleem:
Het door mij gemaakte formulier zet de resultaten wel in een apart .html bestand, maar het wordt niet naar het opgegeven adres gestuurd. De invuller krijgt wel de bevestigingspagina "From Result", zodat hij/zij verwacht dat het formulier aankomt.

Ik heb al op andere website formulieren gemaakt en deze werken perfect.
Contact met de provider levert ook niets op, FrontPage-extenties zijn geactiveerd en de resultaten komen wel aan in het resultaat-bestand.

Het idiote is dat ik op de subsite van deze website ook een formulier heb geplaatst en dat deze dezelfde fout geeft!

Ik heb al van alles geprobeerd, maar tot nu toe geen resultaat ..... help mij asjeblieft!!!

De naam van de website: http://www.thuiszorgteamdeschakel.nl
 
Voor de liefhebber, hieronder de code:

Code:
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta http-equiv="Content-Language" content="nl">

<title>Contactpagina Thuiszorgteam De Schakel</title>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 6.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Page-Enter" content="revealTrans(Duration=5.0,Transition=2)">
<meta name="Microsoft Theme" content="axis 1011, default">
<meta name="Microsoft Border" content="tlb, default">
</head>

<body  >
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onSubmit="location.href='_derived/nortbots.htm';return false;" webbot-onSubmit language="JavaScript" name="FrontPage_Form1">
    <!--webbot bot="SaveResults" u-file="_private/inforeq.htm"
    s-format="HTML/BR"
    s-builtin-fields="REMOTE_NAME Date Time" startspan S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE" S-Email-Format="TEXT/PRE" S-Email-Address="owe.anja@home.nl" B-Email-Label-Fields="TRUE" S-Date-Format="%d %b %Y" S-Time-Format="%H:%M:%S" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot bot="SaveResults" endspan i-checksum="43374" -->

	<p> <span style="font-size: 11pt">Indien u informatie wenst kunt u onderstaand formulier invullen en deze verzenden, u 
	ontvangt dan zo spoedig mogelijk een antwoord van ons.</span></p>

    <h3>Contactgegevens:</h3>
<table id="table1">
<tr><td align="right"><em><span style="font-size: 11pt">Naam</span></em></td><td><input type="TEXT" name="Name" value size="35"></td></tr>

<tr><td align="right"><em><span style="font-size: 11pt">Adres</span></em></td><td><input type="TEXT" name="Company" value size="35"></td></tr>
<tr><td align="right"><em><span style="font-size: 11pt">postcode/woonplaats</span></em></td><td><input type="TEXT" name="Address" value size="35"></td></tr>
<tr><td align="right"><em><span style="font-size: 11pt">Telefoon</span></em></td><td><input type="TEXT" name="Telephone" value size="35"></td></tr>
<tr><td align="right"><em><span style="font-size: 11pt">Fax</span></em></td><td><input type="TEXT" name="FAX" value size="35"></td></tr>
<tr><td align="right"><em><span style="font-size: 11pt">E-mail</span></em></td><td><input type="TEXT" name="Email" value size="35"></td></tr>
</table>
    <h3>Categorie:</h3>
    <blockquote>
        <p><!--webbot bot="Validation" b-disallow-first-item="TRUE" --><select name="Category" size="1">
            <option>Ik wens informatie als zorgvrager</option>
            <option selected>Maak een keuze ...</option>
            <option>Ik wil graag informatie als zorgverlener</option>


            <option>Overige vragen...</option>


        </select> </p>
    </blockquote>

    <h3>Vul hieronder uw eventuele vraag of opmerking in:</h3>
    <blockquote>
        <p><textarea name="Opmerkingen" rows="5" cols="55"></textarea> </p>
    </blockquote>
    <p><input type="submit" value="Gegevens verzenden"> 
	<input
    type="reset" value="Gegevens verwijderen"> </p>
</form>



</body>
</html>

Ik heb tijdelijk even mijn eigen e-mail adres er in gezet, totdat alles naar behoren werkt.
 
En in hoe verre zijn html opdrachten gevoellig voor spaties? Ik bedoel, zie wel ergens een spatie teveel naar mijn mening maar weet eigenlijk niet of dit invloed kan hebben.
 
Lijkt mij geen probleem. Extra spaties en zo worden automatisch in Frontpage toegevoegd, maar bij mijn andere (wel werkende) formulieren staan deze ook.
 
Is er nou echt niemand die dit probleem kent??? Ik ben een beetje helemaal aan het einde van mijn latijn. Ik snap er niks van, omdat hij op andere sites van mij geen enkel probleem geeft!! www.rumsop.nl of www.moadim.nl
 
En als je die foms dan eens gebruikt, alleen de indeling en tekst veranderd, is misschien wat werk maar dan heb je wel een werkend formulier. De codes lijken allemaal goed dus ik vindt het net zo vreemd als jouw.
 
Vraag inmiddels op opgelost gezet, omdat het niet meer aan de orde is. Stap maar op veler advies af van FrontPage ...:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan