power dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjorno

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
22
Hallo, ik heb een zeer vervelend probleem.
Ik heb het programmatje powerdvd.
Maar wanneer ik daarmee een dvd die op mijn computer staat wil afspelen (.vob, .ifo en .bub) dan zie ik soms een gewoon zwart scherm en soms knippert het beeld ff aan. Wanneer ik dan een avi bestand wil afspelen zie ik gewoon de startbald van powerdvd (6) staan. Maar hoor ik wel het geluid.
Nu heb ik al powerdvd gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd en ook al verschillende versies geprobeerd maar die lukken allemaal niet.
Ook heb ik al veel verschillende codecs packs te instaleeren, daarmee lukt het een paar 'opstartbeurten' van men computer maar daarnaa is het ook gedaan.

Weet iemand hoe dit komt en wat ik er kan aan doen.
Of weet iemand een ander goed programma om dvd en avi af te speelen.

Alvast heel erg bedankt

greetz
 
Wat zijn de systeemspecificaties van je pc?

Heb je de dvdplayer van nero al geprobeerd? Die lijkt heel erg op powerdvd.
Bovendien zou je eventueel interactualplayer kunnen gebruiken voor dvd's (is minder handig en werkt soms niet als je pc in staat is dvd's te branden en de dvd's beveiligd zijn tegen kopiëren)
Bovendien zou je dan wmp voor je avibestanden kunnen gebruiken.
 
Ondertussen heb ik een goed programmatje gevonden (AVS dvdplayer) alles werkt erop.
Behalve als ik nu mijn avi afspeel krijg ik geen ondertiteling meer te zien.
Normaal gebruik ik hiervoor het programmatje vobsub maar die start niet op als ik de film afspeel (handmatig opstarten heeft geen zin).

Iemand een iedee hoe dit komt of een ander (beter) programmatje dan vobsub??? :D
 
Ondertussen heb ik een goed programmatje gevonden (AVS dvdplayer) alles werkt erop.
Behalve als ik nu mijn avi afspeel krijg ik geen ondertiteling meer te zien.
Normaal gebruik ik hiervoor het programmatje vobsub maar die start niet op als ik de film afspeel (handmatig opstarten heeft geen zin).

Iemand een iedee hoe dit komt of een ander (beter) programmatje dan vobsub??? :D

Ja, voor zover ik weet is dat dan weer powerdvd, het beste programma daarvoor. Maar probeer neroshowtime even, dat verschilt niet zo heel erg veel van powerdvd.
 
Ik heb nu hetvolgende gedaan en (voorlopig) werkt alles perfect zo:
voor men dvdbestanden gebruik ik avs dvd player.
en voor men avi gebruik ik powerdvd.
Voor men muziek nog altijd Windows media player 11 :D

Ongeloofelijk bedankt voor je reacties vis ta :thumb:

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan