problemen met 4films op 1 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienk2

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Berichten
10
Wat heb ik nodig als ik meerdere films (bijvoorbeeld 4) op 1 dvd wil zetten. En hoe werkt dat alles?

Wat ik op dit moment geprobeerd heb: Ik heb een bestand met daarin audio en video ts bestanden. Deze klik ik aan in DVDShrink en ik verklein de film, overbodige audio weg net als subs, aftiteling weg etc.
Vervolgens doe ik het zelfde met 3 andere films. Deze bewaar ik allemaal in een ander mapje op de pc.
Daarin staan dan ook weer de audio en video ts bestanden alleen dus nu verkleint.. Als ik de video ts aanklik en afspeel met Nero heb ik gewoon goed beeld, geluid en kan ik ondertitels aan of uit zetten.
Dan wil de 4 films branden op 1 dvd met Nero (ben ik sinds kort achter hoe dat moet). Als Nero klaar is heb ik nog steeds goed beeld en geluid maar kan ik geen ondertitels aan zetten, alsof ze dus niet meegebrand zijn???!!!

Iemand een oplossing, een beter idee

Ik houd mij zeer aanbevolen voor suggesties

Groeten Rienk
 
Het gemakkelijkste is deze films (alle 4) met DVDshrink te verkleinen en te branden.
hiervoor is zelfs een functie in Dvdshrink gemaakt.
 
Kijk voor het gemak eens onder het knopje Re-Author.
 
Heb al geprobeerd om met DVDShrink 4 films te doen maar ik kom niet verder dan 2. De groene balk bovenin wordt almaar roder en roder als ik meer toevoeg. Dan kan ik de films wel kleiner maken maar dan heb ik er niet zo veel meer aan.
Of ik moet dit weer aan kunnen passen in DVDShrink????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan