Windows Movie Maker loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mysticaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
4
Hallo,
Ik ben nieuw op dit Forum en heb gelijk een vraag.
Als ik Windows Movie Maker op start, een video bestand plaatst. Dan klik ik op '' Tijdlijn inspreken '' en '' Tekst insreken starten '' loopt WMM al vast. Dat gebeurt elke keer!
Heeft iemand een oplossing? Het gaat hier samengevat om een Voice-over te maken.
Mvg,

Mysticaa
 
Laatst bewerkt:
Ja, bekeken. Maar ben nog niet verder gekomen dan ik al was...Mijn engels is niet top :eek:
 
Het videobestand kun je wél goed afspelen, nog zonder voice-over?

Voor je begint aan de opname, heb je de tijdlijn geactiveerd en de afspeelindicator op een lege positie van het audio-/muziekspoor gezet?
Is de juiste ingang van je geluidskaart geselecteerd en de juiste microfoon? (Als je er twee zou hebben.)
Staat alles zo'n beetje ingesteld als op bijgaande afbeelding?


Klik voor vergroting.


En heb je er ook al aan gedacht, of het probleem wordt behandeld in het Help-bestand van Movie Maker?
In het onderstaande plaatje de plek in Help over dit onderwerp. (Ik noem maar even alles op. ;) )
.
 

Bijlagen

  • MMHelp.jpg
    MMHelp.jpg
    90,8 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Maar als ik '' Tijdlijn inspreken '' klik, en daarna op iets anders loopt m'n PC al vast. Dus kan instellingen niet veranderen :(
 
Probeer die instellingen te krijgen door in MM "Extra" aan te klikken en dan "Tijdlijn van gesproken tekst".

NB: je kan die videoclip wel los afspelen?
 
Helaas, zodra ik op die pagina kom van Tekst inspreken en iets anders klik, loopt m'n PC helaas vast. :( Ik kan de videoclips wel appart afspelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan