mp3 harder zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
502
Ik heb een sony ericcson k750i waar ik mp3 op luister , maar het volume van de mediaspeler kan niet echt hoog , is er een manier om het bestand (de mp3) te wijzigen waardoor het volume standaard al hoger is
 
met mp3gain gaat dat waarschijnlijk wel lukken ja, maar ik weet niet of dat een succes gaat worden hoor. De versterker van je mediaplayer moet dat ook aankunnen. Je hebt best kans dat het geluid gaat vervormen, omdat de versterker het niet meer aankan.
 
Om het echt luider te krijgen, heb ik met MP3Gain nog geen bevredigende resultaten behaald. Wat je dan ook nog kunt doen is het bestand zelf aanpassen in bijvoorbeeld Audacity.

  • Bestand >> Importeren >> Audio...
  • Ergens binnen het geopende bestand klikken en vervolgens de toetsencombinatie CTRL + A gebruiken om alles te selecteren.
  • Effecten >> Versterken...
  • Het programma geeft zelf aan hoeveel je het liedje maximaal kunt versterken.

Opmerking:
  • Zet de optie Oversturing toestaan niet aan anders kun je over die maximale waarde gaan, maar dat zal altijd resulteren in gekraak.
  • Om uit te voeren naar MP3 zal het programma steeds eerst om het bestand lame_enc.dll uit deze zip-map vragen. Het makkelijkst is dus om die DLL eerst ergens in de map van Audacity zelf te stoppen.

Voorbeeld:
au_versterken.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan