resolutie, fotoalbum, video

Status
Niet open voor verdere reacties.

canialegui

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Berichten
17
Hallo,
Ik heb eigenlijk een paar vragen;

1. Ik ben de webpagina op mijn laptop aan het maken (resolutie van de laptop staat op 1024 bij 768). Nu ziet alles er op mijn laptop precies uit zoals ik wil, maar zodra ik de pagina open op een andere computer (ook met resolutie 1024 bij 768) is het helemaal uit zijn verband. Staat alles zeg maar meer bovenaan en niet meer zoals mijn lay-out was. Op de pc van een vriend met resolutie 1248 bij ?? was het nog erger. Wat kan ik hier aan doen?? Ze zeggen dat de meeste mensen vandaag de dag de resolutie 1024 bij 768 gebruiken. Maar hoe kan het dan dat mijn pagina's daar niet goed op uitkomen?? Wat doe ik fout??
En als je bij beeld naar paginaformaat gaat staan daar verschillende afmetingen. Heeft dat er iets mee te maken? Op welk formaat moet dat worden ingesteld?

2. Ik heb al meerdere keren van Frontpage de diaserie geprobeerd te gebruiken, maar na een paar keer testen geeft hij aan dat er een bug is!!! Ik weet niet wat er fout gaat en hoe ik dat kan oplossen.

3. Iemand had mij gewezen op Jalbum. En daar heb ik inderdaad een fotoalbum gevonden, die ik wel wil gebruiken. Het banana-album. Mijn vraag is alleen hoe kan ik dat album op mijn website zetten?? En is het mogelijk als je het op je site hebt er een link op te plaatsen terug naar home??

4. Ik wil ook een paar video-clips erop zetten. Nu zijn er bij frontpage 3 mogelijkheden. De eerste mogelijkheid (het plaatsen van kleine mediaplayer in de pagina) wil ik graag gebruiken, maar er opent niets. Bij de andere 2 mogelijkheden wel. Dus weet iemand hoe je het precies moet doen? Ook heb ik een vraag over de grootte van een filmpje. Het zijn filmpjes genomen met een video-camera en het bestand is nogal groot. Is er een mogelijkheid om het bestand van een filmpje te verkleinen? Net zoals bij een foto. En als het een avi bestand is, is het dan beter dat te converteren?? Zo ja hoe kan je dat doen?

Sorry misschien een beetje veel in 1 keer, maar ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Alvast bedankt, Madelon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan