Windows movie maker (film niet kunnen opslaan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Nadat ik meerdere malen diverse keren stukjes uit een film heb geknipt en vervolgens juist op het storyboard heb geplakt in het programma Windows Movie Maker om zo een kortere weergave van de gehele film te maken kom ik telkens met hetzelfde probleem te zitten.

Ik kan de net gemaakte film telkens niet opslaan. Dit gebeurd voornamelijk als ik meerdere stukken naar het storyboard heb geknipt. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Of heeft er iemand een alternatief voor Windows Movie Maker. Een programma welke in ieder geval ook .asf bestanden kan bewerken?

Alvast dank :thumb:
 
Met het feit dat hij het niet doet kunnen we weinig... krijg je een foutmelding? Blijft het programma gewoon vast hangen? Wat gebeurt er precies?
 
Ik krijg alleen de melding dat de film niet opgeslagen kan worden wat veroorzaakt kan worden omdat het bronbestand niet meer beschikbaar of omdat de gekozen map niet bestaat. Beide zijn wel aanwezig!
 
Heb zelf geen ervaring mewt dat probleem, bij mij loopt Windows Movie Maker wel eens vast als ik een film wil maken maar hier kan ik je helaas niet mee helpen :confused:
 
Het vervelende is ook nog is dat het op 3 computers gebeurd met diverse filmpjes. Het lijkt mij dat er iets mis is gegaan bij de update misschien??

Iemand die mij een goed alternatief voor Windows Movie Maker kan aanraden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan