van DTS dvd naar DTS cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberto128

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
Berichten
7
Goeiemiddag,

ik ben al een poosje bezig om muziek van muziekdvd's te rippen en dan met name het dts-spoor. Na een hoop ellende en ergernis heb ik besloten hier mn licht eens op te steken want ik kom er dus van geen kant meer uit ... :confused: :confused:

Is er hier iemand die me een beetje op weg kan helpen?? Ik heb met Smartripper de dvd geript en heb nu 7 vob files in mn directory staan, echter wat nu ???

Please help :(

Alvast bedankt voor een reactie,

groet Roberto
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu 8 bestanden, bij elkaar ruim 8 Gig.

sorry voor de titel, ik wil dus van dts dvd naar dts cd ..
 
Als audio ripper de dvd heeft ingelezen, en ik wil een track rippen zegt ie dat dts format niet is ondersteund terwijl ik dit wel heb geselecteerd om als naar wav te converteren, audio ripper is wel begonnen maar eindigt dan met een wav file van 1 kb ..???
 
zou iemand vd mods misschien de titel kunnen veranderen in "van DTS dvd naar DTS cd "

alvast dank
 
zou iemand vd mods misschien de titel kunnen veranderen in "van DTS dvd naar DTS cd "

alvast dank

Done, voortaan zou je dit beter kunnen doen via "Meld misbruik in dit bericht". Het is geen misbruik, maar de mod krijgt er wel een mail over en het topic blijft "schoon". :)
 
Als je een DTS geluidsspoor van een DVD afhaalt en op een CD brand heb je toch gewoon weer CD kwaliteit? DTS lijkt mij niet op een CD passen.
 
okee, zal het onthouden :eek:

het gaat ook niet om alle nrs vd dvd, maar enkele wil ik op cd branden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan