Professioneel DVD label.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
Hey hey, ik heb in de afgelopen maanden een handjevol (in mijn opinie) professionele foto's gemaakt. Hier maak ik een slideshow van en deze ga ik op DVD branden. Nu heb ik eerder geprobeerd de DVD er professioneel uit te laten zien maar dit werd een beetje een zootje...

Ik heb het hier niet over de inhoud van de DVD, maar de DVD zelf. Ik wil graag dat deze er goed uitziet. Nu heb ik in het verleden met CD/DVD-stickers gewerkt en dit werkte in het begin goed totdat een van de CD's met sticker erop mijn CD-drive molde. Toen ben ik overgegaan op lightscribe, prima optie opzich, maar waar zijn de kleuren? Juist, die zijn er niet. Ook gaat een lightscribe label er na een paar maanden vanaf.

Toch lukt het mensen die in veelvoud CD's/DVD's produceren een prachtig label op de CD/DVD te ''plakken'', die er niet af te krijgen is! Mijn vraag: hoe doe IK dit, als particulier?

Food for thought :thumb:
 
Ik denk dat die mensen de dvd printen in een printer die het ondersteund. Uiteraard heb je hier weer aparte dvd's voor nodig. De print wordt op de dvd zelf geprint en niet op een sticker.
 
Nou dan hebben muziek, game en software distributeurs veel tijd nodig om dat allemaal te printen zeg :p Daar zullen ze wel speciale machines voor hebben :D

Heb je toevallig een printernaam / model, en wat voor DVDtjes moet ik er voor hebben? :thumb:

Ik heb zelf een Xerox Phaser 8500 maar die zal het wel weer niet kunnen :rolleyes:

EDIT:

Is dit er een zoals je bedoelt? http://www.proactionmedia.com/proddetail.asp?prod=E4160
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan