Ipod synchroniseert in stukjes en onvolledig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierickbart

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Berichten
108
Ik heb net een ipod 30 gb gekocht. IK heb deze op de laatste versie van itunes aangesloten en wou synchroniseren. Maar dit doet hij maar ongeveer 10 seconden lang en stopt dan met synchroniseren. Ik heb 9,9 gb muziek, en hij zet er maar 0,5 op. Als ik dan opnieuw synchroniseer indruk dan doet hij er weer een paar bij en stopt dan opnieuw. Dus elke keer maar een klein beetje. Ik heb na 100 keer synchroniseer drukken eindelijk wat muziek op mn ipod staan, maar nog niet héél mijn bibliotheek, en toch synchroniseert hij niet meer bij muziek...

Wat kan het probleem zijn?
 
Kijk in iTunes eens bij Bewerken, Voorkeuren, tabblad Delen. Heb je aangevinkt" Zoeken naar gedeelde bibliotheken" en "Mijn bibliotheek delen in mijn lokale netwerk"? En geselecteerd "Gehele bibliotheek delen"?
 
Dat heb ik nu gedaan. Synchroniseert nog steeds in stukjes, en nog niet volledig..
 
Ik zou in jouw plaats kijken op de Supportsite van Apple, vooral onder het kopje "Probleemoplossing".
 
Heb ik al gedaan, niets dat er iets over zegt/vermeldt...

Kan het ook aan mn usb liggen?
 
Dan zou je in Apparaatbeheer moeten kijken bij de USB Controllers. Let vooral op de USB2 Enhanched Host Controller, zoals in het voorbeeld. Die moet je wel hebben. Ook zou je de chipset-drivers opnieuw kunnen installeren. Die staan meestal op een aparte CD-Rom die je bij de PC gekregen hebt. En heb je soms ook een FireWire (1394) poort? Want daar kan een iPod ook in, er zit als het goed is een speciaal kabeltje bij.
 

Bijlagen

  • USBApparaat.jpg
    USBApparaat.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 40
Firewire heb ik niet.

Ja, die enhanced controller enz staat er bij. Dus aléja ik kan niet zeggen dat het usb met zekerheid is. Maar aangezien er nergens iets over te vinden is door andere ipod gebruikers zal het wss niet aan itunes of ipod liggen.
 
Je hebt de laatste iTunes geinstalleerd? Alle andere oplossingen uitgeprobeerd, waaronder resetten van de iPod?
 
Ipod al eens volledig gereset en opnieuw geprobeerd, en synchronisatie gebeurde opnieuw in kleine stukjes.

Itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd...

Alles nagekeken.
 
Doet een ander apparaat in die USB-poort het wel goed? Heb je de drivers voor je chipset opnieuw geinstalleerd? De batterij is vol (genoeg)? En anders zou ik toch echt alle stappen doorlopen die op deze Apple-site voor alle iPods afzonderlijk worden aangeboden.
 
Tgoh ja, ik heb van dell.com alle chipset dingens enz gedownload die ik kan. En ja, andere dingen werken wel op die usb poorten. Behalve nog een communicatie apparaat. Een garmin gps systeem geeft steeds problemen met de bijgeleverde software als het dingen verstuurd/ontvangt, net zoals de ipod dus. Maar printer/hercules dj console/usb opslagstick werken wel goed op alle poorten...
 
Dan zou ik het echt niet meer weten, behalve dan alle stappen gaan volgen op deze Apple-site met uitgebreide probleemoplosser voor alle iPods < <hier klikken.
 
Wat ik nog bedacht: haal alle USB-apparaten uit de poorten en schakel de PC uit, ook de netspanning er af. Na 10-20 seconden de PC weer opstarten en dan de iPod aansluiten via de USB-poort. Helpt dat wel misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan