Laptop aansluiten op Televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hakkah

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2007
Berichten
6
Ik probeer al enige tijd m'n laptop met diverse kabels aan te sluiten op de televisie maar het lukt van geen kanten. 6 maanden terug heb ik het ook al eens gedaan en kan me herinneren dat ik toen heel even beeld heb gehad. Ik heb alle kabels en m'n televisie heeft eens composiet aansluiting en scart, ook heb ik zon scartblok waar kabels inkunnen. Ik denk dat het probleem zit in m'n S-video op me laptop heeft deze 7 pits en op dat scartblok 4 pits. Of kan je die 4 pits gewoon in de aansluiting van de 7 pits doen?
M'n laptop heeft dus S-video 7 pits uitgang en ook composiet, maar op de één of andere manier lukt het niet.....

Alvast bedankt voor de hulp.

Tim
 
Hallo,

het kan zijn dat het s-video is of een composiet aansluiting op je laptop.
Want ik heb namelijk een ronde 7 pins aansluiting op mijn laptop en ik heb dus via internet gezocht naar een 7 pins aansluiting verloopkabel naar ronde en gele tulp aansluiting en bij mij wertk het prima geen problemen mee
 
De resolutie van je laptop op 800x600 zetten. Daarna de S-videokabel aansluiten. Als het goed is heb je nu beeld.
Eventueel kun je de scherm-identificatie gebruiken bij het instellen van de resolutie.
 
Lukt nog steeds niet. Maar vraag is of ik de 4 pits S-kabel die ik heb, in de 7-pits aansluiting van mijn laptop kan doen?

Ik wel zo'n 7 pits kabeltje met aan het andere uiteinde een composiet video (geel). Maar vervolgens heb ik dan weer geen idee welke stekker ik dan weer in de composiet video moet doen. en Welke ik dan uiteindelijk in de televisie moet doen.
 
De S-Video op je laptop kan ook als Video In gebruikt worden.
De 4 polige stekker kan er dus gewoon in naar de TV deze kun je dus aansluiten op dat Scart blokje. Het kan zijn dat je nog wat moet instellen om de uitgang werkend te krijgen.
En je moet de resolutie een stuk lager zetten meestal is dat 640X480, 800X600 kan ook maar de meeste TV's hebben een resolutie van 640X480 (oudere TV's dan).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan