AVI file te groot voor DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeefOvergeef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Berichten
4
Haai, ik heb een AVI file gedownload en dat is te groot voor op 1 dvd te branden met nero6. Ik heb alle plug ins voor nero6 maar krijg mijn jeugdsentimentfilm niet op 1 dvd. Heeft iemand een idee?:thumb:
 
Welkom op Helpmij.:)

Hoe groot is de AVI? Dual-layer DVD zou een optie kunnen zijn.
 
Een avi die groter is dan een DVD??? Hoe lang is die film dan? [gezien het feit dat een film met een gemiddelde speelduur van 2 uur, in behoorlijke kwaliteit, als avi misschien 1,5 gigabyte is.....]
 
AVI is ongecomprimeerd, dus kan aardig groot worden.

En dual layers zijn sterves-duur, maar die keuze moet TS maken.
 
Laatst bewerkt:
betreft een bestand van 1.6 GB over auto's die zich tot robot kunnen veranderen en vice versa. Ik heb iets gehoord over eerst converteren, dan shrinken en dan fikken.
De ander zegt weer miniDVD maken. Tsja.... en dan heb ik eeb film gefikt en dan speelt hij niet af ligt dat aan DVD-RW ?:mad:
 
AVI is ongecomprimeerd, dus kan aardig groot worden.

En dual layers zijn sterves-duur, maar die keuze moet TS maken.
AVI is in de meeste gevallen Divx, dus gecomprimeerd. DIVX films hebben AVI als extentie. Deze kunnen op dvd-spelers afgepeelt worden, als de speler DivX ondersteund.
Dual-layers stervens duur? Valt wel mee, ik betaal iets van 1 tot 1,50 per Dual-layer dvd. Tja je moet er iets voor over hebben, als je een dvd op goede kwaliteit wilt hebben en die ene euro kun je niet echt duur noemen.

@DeefOvergeef,

Aan je beschrijving te zien heb je Transformers gedownload.:p Het kan dat een dvd-speler moiete heeft met DVD-RW. Waarschijnlijker is, dat je de AVI niet goed om hebt gezet naar dvd-formaat(VOB, IFO, BUP) Je moet niet converteren, maar encoderen.

Geef eens aan hoe je het omzet.
 
Nou, hier betaal ik al minstens 4 euro of meer voor 1 schijfje! (oplichters dat ze zijn:p haha)

Het kan ook aan de DVD-RW liggen, maar dan zou het met elke film die je op dvd zet gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
dan open ik dus nero express2 en sleep dan vanuit mijn downloadfiles de film naar nero..effe wachtuh....geen pizza... maar wel de film in PAL te bekijken.
Blijft toch leuk van vroeger....:cool: heb de orginiele Optimus Prime weer onder de stof vandaan gehaald..
 
aangezien ik op de kleintjes moet letten heb ik dus DVD-RW van lichtstadmerk gehaald en een aantal films werkte wel. maar juist die 3 waar ik naar uitkij niet:evil:
 
Heb je niet zoiets leuks als WinAvi of ConvertX? Die passen heel aardig de avi aan, aan de gewenste uitkomst [1stuks dvd5] .... Nero Vision Express 4 [onderdeel van Nero 7] doet dat ook heel keurig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan