Ondertitels doen het nog steeds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dexxaz

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
43
Ik heb net subtitels gedownload van deze site en alles uitgewerkt zoals het hoort via de informatie die ik heb gezien op deze site.
Alles stap voor stap gedaan met avi sub enzo. En hij zou klaar moeten zijn voor gebruik. Nu wil ik hem kijke op mn pc en doet hij het niet.
Kan ik die ondertitels dan alleen zien als k hem echt brand of ook op mn pc?

De torrent die k gedownload heb: The.Da.Vinci.Code
en de ondertitels heb ik op dit forum:
Nou weet ik alleen niet of ik dus wel de goeie ondertitels erbij heb, want ik zie ook dat heel veel mensen een andere torrent hebbe en dat dat dus waarschijnlijk anders werkt.

Zou iemand mij aub kunnen helpen dit probleem op te lossen. Ik wil de film graag zien en eventueel nog op een dvd branden. Ik heb hem wel al een keer gezien in de bios. Maar ik wil hem nog een keer kijken omdat ik hem best goed vond.

Alvast bedankt,
''Dex :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst zou ik even je post aanpassen en de link naar de torrent-site weghalen. Je kunt volstaan met de mededeling dat je ondertitels niet zichtbaar zijn bij een film.

Waarschijnlijk moet je in je afspeelprogramma aangeven dat je ondertitels wilt weergeven en dan de locatie daarvan aangeven. Het is dus handig om het ondertitel-bestand uit te pakken in dezelfde map als waar de film staat. De meeste afspeelprogramma's herkennen het ondertitel-bestand als het EXACT dezelfde naam heeft als de film.
 
Ja dat had ik ook gelezen ja. Dat ben ik nog vergeten. Kan dat nog wel proberen en anders vraag k nog wat wat ik nog meer kan veranderen
 
Hmm..

Als ik een beetje met delay ga zitte *****n klopt het begin van de tekst met wat er gezegt wordt. maar na verloop van tijd gaat de tekst toch sneller dan dat er wordt gepraat. Ik heb al verschillende teksten gecheckt maar overal lopen de tijden het zelfde. is er nog iets waar door ik de tekst iets langzamer kan laten lopen? Ik lees t morge wel. Alvast bedankt.

Thnx,
''Dex
 
Laatst bewerkt:
Je subtitle is out of sync.
Oplossing: de synchronisatie handmatig aanpassen(heidens karwei), of zoniet in het Nederlands, dan maar een Engelse proberen te vinden die wel gesynced is.
 
:confused:Dat probeer ik dan wel ff.

Thnx
''Dex

Aangepast:
Ik heb dat nog nooit gebruikt, maar als k handmatig die tijd moet gaan verbeteren heb ik heel die film al gezien in en soort van slowmotion -.- Dan ist ook niet meer leuk.. :confused: :p
 
Laatst bewerkt:
Als je de fps (Frame Per Second) van de subtitle aanpast - als die nog niet goed staat - en Alt+M gebruikt ben je meestal al een heel eind :)
Waarom het werk niet zoveel mogelijk door het programma laten doen?

of zie de Subtitle Workshop Tutorial
(misschien handig deze link in een algemenere topic of links opnemen?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan