Film met ondertiteling snel op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Westplaya

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Berichten
51
Hey ik heb een vraag.(logisch natuurlijk:D)

Ik wil een film op een dvd etten maar ik heb gehoort dat het eerst naar iso ofzo moet en dan kan je het branden.
Maar met welke programma kan ik het doen. O ja ik wil er ook nog ondertitelingen bij:confused:.
Welke programma's heb ik nodig om de film + de ondertiteling op een DVD te zetten.

Mvg, Westplaya
 
Het hangt er sterk vanaf hoe jij je vraag precies bedoelt. (bijvoorbeeld: moet de film ook op stand alone DVD spelers kunnen worden gedraaid)
Als ik 'm vrij letterlijk neem, dan heb jij nu dus een film op de hdd van je pcc en naar alle waarschijnlijk is dat OF een .AVI Of een Video_TS map gevuld met DVD bestanden. In het eerste geval (AVI) zal je de film eerst moeten encoderen (bijv. met Nero), in het 2e geval kun je met een brandprogramma de film rechtstreeks al data naar DVD branden.
 
Laatst bewerkt:
Oke ik zal het wat beter beschrijven;)

Ik heb een film ge(jeweetwel)load (AVI). Ik heb er daana een ondertitelig voor gezocht(loop goed.) Ik wil deze 2 dingen met een simpele prog op een dvd zetten. HOE maakt niet uit als ie maar op een dvd speler kan afspelen.

Het liefst ook de stappen uitleggen AUB...

Mvg, Westplaya:thumb:
 
Laatst bewerkt:
avi en srt bestand dezelfde naam geven

bv: 1.avi en 1.srt en in dezelfde map zetten

winavi installeren
avi bestand selecteren en alles wordt omgezet naar dvd formaat.
geen instellingen wijzigen na installatie

meer valt er echt niet over te zeggen
 
Laatst bewerkt:
je kijkt de film nu al met ondertiteling.

dat betekend dat het avi en srt bestand dezelfde naam hebben

bv: 1.avi en 1.srt en in dezelfde map staan

winavi installeren
avi bestand selecteren en alles wordt omgezet naar dvd formaat.
geen instellingen wijzigen na installatie

meer valt er echt niet over te zeggen

Oke maar ik had het vorig keer ook met WinAvi gedaan maar de ondertiteling kwam er niet bij en dan nog wat als het dan in dvd formaat is hoe zet ik het dan op een DVD:confused:
 
winavi doet dat ook voor je

Oke en hoe lang duurt het om 1 dvd te branden?
En kan ik ook instellen als ie klaar is met branden dat ie afsluit?
Zo ja Hoe

Welke versie van WinAvi heb ik nodig?
 
Laatst bewerkt:
hangt af van de kwaliteit van de avi , de groote van de vob bestanden en je brander.

succes.
 
Dat winavi lukt wel maar ik krijg er geen ondertitelings bij.
Ik heb ook Vobsub ofzo gedownload maar het gebeurt niet zoals hier... Klik:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan