kan dvd niet branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Berichten
205
Ik heb een dvd-film op mijn pc staan die ik graag op een dvd wil branden zodat ik deze ook in een standaard dvd speler kan afspelen.
Ik heb het via Nero Burning Rom geprobeerd en ook via Nero Express, voor zover ik weet op de juiste manier (dus alle files uit de video_ts map genomen) maar ik krijg vervolgens steeds de volgende melding: 'Opnieuw toewijzen DVD-Videobestanden mislukt. De resulterende DVD-Video is wellicht niet afspeelbaar. Wilt u doorgaan?'

Ik vind het zonde om het gewoon te proberen en dan straks de dvd weg te kunnen gooien omdat de film het inderdaad niet doet.
Dus ik vroeg me af of iemand weet of ik iets verkeerd doe, of dat de bestanden beschadigd zijn o.i.d.? Als ik hem op de pc afspeel doet de film het wel gewoon!

Bedankt alvast!
 
Wat ik in zo'n geval vaak doe is het volgende:

Ik brand wel met nero en sla de melding in de wind, maar kies als brander in nero voor Image Recorder.
Op die manier "brandt" Nero de films als image-bestand, in dit geval .nrg, op je harde schijf.
Daarna de het image bestand mounten met b.v. Deamon Tools of Alchol of de virtuele speler van Nero zelf en kijken of alles goed afspeelt (meestal wel...).
Lukt dat, dan brand ik de image op een DVD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan