Tatjana CD-i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
525
Kep een CD-i-schijf, "Uncover, featuring Tatjana"(Simic):love:, en die wil ik uitlezen met IsoBuster Pro.
Probleem is dat dit programma de CDi-schijf 'ziet' als een audio-cd en daardoor de andere data verborgen laat, iemand een ideetje want er staan unieke (niet op het web te vinden!!)
fotoos op.
Heb ook wel ens gelezen dat je de CDi-speler aan de pc kunt hangen maar de bekabeling
is bij mijn weten nogal een probleem.

Alvast bedankt voor het meedenken.!
 
Link is mij bekend, maar dan zit ik met de bekabeling die niet voor handen is.

Doe het als het kan eigenlijk liever meit Isobuster of PowerIso o.i.d. daar deze progs veel meer mogelijkheden hebben.
 
Link is mij bekend, maar dan zit ik met de bekabeling die niet voor handen is.

Bekabeling??

De emulator is een programma dat je installeert op je Windows PC zodat deze zich gedraagt als CDI speler en je daarin gewoon de CDI kunt afspelen.
Daar heb je toch geen bekabeling bij nodig dan??
 
Je hebt deels gelijk, maar de emulator heeft de ROM's nodig van de CDi-speler en dat doe je dan weer met CDi-link en daar heb je dus de bewuste kabel voor nodig.
Heb al geprobeerd om die te bestellen maar tot op heden (nog) geen resultaat.
Onder in de link die je me eerder gaf staat het beschreven.
 
EN er bestaan geen ROMS op het wereld wijde web beschikbaar?

Het zelfde systeem van emuleren had je nl ook voor de amiga 500 en die waren ook errug lastig maar toch wel te vinden op het www
 
Probeer eens met het programma blindread, die kan volgens mij de gehele data kopieren naar je hd, alleen moet je goed kijken naar de opties.
Met dit programma maak ik de backups voor mijn xbox games, omdat zoontje lief niet zo zuinig met de schijfjes omgaat. Ook die schijfjes kunnen normaliter niet door de dvdromspeler gelezen worden.
 
Heb ik eerlijk gezegd nog niet naar gezocht omdat je dan de copywriteregels overtreed:eek:.
Heb al veel cdi sites bezocht maar ik ben de ROMS ook nog niet tegengekomen.
Amiga is (helaas) ver voor mijn tijd.
 
Heb je zo'n mazzel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft die kabel, bel Ohtec even op als die het niet heeft dan heeft niemand het. ;) Desnoods maken ze hem voor je.
 
Dan denk ik dat een mod mijn link wel weg zal halen
Aan de andere kant, blijkbaar bezit jij een CD-i en mag jij dus 1 copy van je rom hebben staan op je pc toch?
 
Jackall,

Had hier nog niet eerder van gehoord, lijkt me 'n optie, heb je 'n link voor blindread of is deze makkelijk te vinden?

Een ieder alvast bedankt voor de snelle reacties:thumb:
 
Beetje off topic,

Hoi Huijb, ik werk bij Gerkens, wat denk je dat een kabel laten maken kost:shocked:

Ga je tip toch WEL even serieus overdenken.

Helpmij wordt te snel voor me, ik kan de reacties niet meer allemaal op tijd beantwoorden:eek:
 
Beetje off topic,

Hoi Huijb, ik werk bij Gerkens, wat denk je dat een kabel laten maken kost:shocked:

Ga je tip toch WEL even serieus overdenken.

Helpmij wordt te snel voor me, ik kan de reacties niet meer allemaal op tijd beantwoorden:eek:
Bij Ohtec niet veel, Helpmij wordt niet sneller, jij wordt ..... :D
 
Off topic again,

Huijb, je toetsenbord moet nodig nagekeken worden, zie veel puntjes:D
 
Met blindwrite heb ik hetzelfde resultaat als met Isobuster of Clonecd.
Probleem blijft dat ik van de images die dan gemaakt zijn geen bestandsextensies te zien krijg en er dus ook geen progje aan kan 'hangen', xp noemt ze gewoon 'bestand', dus zonder extensie.

Iemand verder nog ideetjes?
 
Iemand verder nog ideetjes, het gaat nl om UNIEK fotomateriaal!!:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan