Dell dimension 3100 geluids probleem!! wie help me?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalvoorbij

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
5
hallo,

Ik heb aardig wat verstand van computers maar ik kan mezelf in deze situatie niet meer helpen.

Het probleem

Ik heb een dimension 3100, vandaag ff opnieuw windows geinstalleerd (niet de eerste keer :p) alles verliep soepel, tot dat ik geluid wilde horen, het werkt dus NIET.
Ik dacht dat is zo opgelost ff naar de Dell site en ja hoor daar staan ze mooi op een rijtje de benodigde drivers. Na het installeren van de drivers moet ik de pc opnieuw opstarten, na het opstarten opent de wizzard van de driver zich weer om verder te installeren.
Dan krijg ik bij het voltooien de volgende dat ik het stuurprogramma niet kan installere op dit systeem, dat wordt niet ondersteunt:S Hier zit dus het probleem, wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt.
pascal
 
Welke Windows versie?

En zoek anders op de site van de geluidskaartfabrikant (ook als het een onboard is, wat het blijkbaar is) naar de laatste drivers.
 
bedankt

Bedankt voor je reaktie, ik ga morgen even een nieuwere versie downloaden, Ik draai nu Windows XP pro zonder sp2 (morgen krijg ik die van een vriend) ik heb het idee dat het daar aan kan liggen!

groetjes
 
sp2 zal waarschijnlijk je probleem niet oplossen. Dat is vnl beveiliging.
Het probleem zit hoogstwaarschijnlijk bij de drivers
mogelijk is de pc, als optie, met een geluidskaart uitgerust ipv onboard geluid, dan zijn er andere drivers nodig.
groet leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan