Prutser vraagt hulp. wat zijn R bestanden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

henry76

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
16
GDay,

Ik lees al enige tijd met veel plezier wat in het rond hier, en ik vind het leuk dat err site's als deze bestaan :thumb:
Maar nu mijn vraag, ik heb een bestand gedownload
1186990032_ab9b44dba2.jpg

Nu heb ik het al, met Power Iso al geextract maar wat moet ik met die bestanden die onder op de afbeelding staan????
Jullie hulp is zeer gewaardeerd,als jullie mij willen helpen althans:D

BVD Vr Gr Henry
 
Je moet de eerste uit de reeks openen met WinRAR (Die heb je zo te zien al)

De bestanden die je daar aantreft moet je ergens neer zetten en vervolgens kun je de .Rxx bestanden weggooien.

Dat er overal een nummer achterstaat betekent gewoon dat de bestanden zijn opgeslitst zodat je niet 1 bestand van 4,5 GB download maar een x aantal bestanden van bijvoorbeeld 25MB.
 
Als je bestand ophaalt dan zou je de par en dan rar bestanden uitvoeren kan je het progr. samenstellen .
parbestanden moeten Quikpar de fouten winrar halen.
rar bestanden met progr. winrar uitpakken tot een spel of film ge extract heeft ,dan kan je deze image aantoetsen
 
Laatst bewerkt:
Je moet de eerste uit de reeks openen met WinRAR (Die heb je zo te zien al)

De bestanden die je daar aantreft moet je ergens neer zetten en vervolgens kun je de .Rxx bestanden weggooien.

Dat er overal een nummer achterstaat betekent gewoon dat de bestanden zijn opgeslitst zodat je niet 1 bestand van 4,5 GB download maar een x aantal bestanden van bijvoorbeeld 25MB.

Ik kon de bestanden niet openen met winrar, als ik op uitpakken klikte dan ging hij dat doen , maar vervolgens plaatst hij ze nergens.
Ik heb op dat power iso simbool gedrukt (zie afb) toen opende hij vanzelf power iso, en daar kwam het gelijk als een MOV bestand te staan, toen heb ik al die mappen die hij liet zien, geextract in een nieuwe map.
Toen ik vervolgens die map opende zaten er allemaal MOV bestanden in, die kon ik vervolgens gaan kijken met quicktime.
Maar jij hebt het over Rxx bestanden, bedoel je daar mee die on ingepakte bestanden onder op de afb???

Bvd Vr Gr Henry
 
Als winrar compleet is . dan tikje de eerste winrar aan, dan krijg je een scherm, naar weke schijf wil je deze zette, en moet de naam nog aangepast worden ge extract, daar komt een progr uit met verschillende extesie. dat met verschillende brandprogr branden gebruik ik nero..
 
Laatst bewerkt:
Maar jij hebt het over Rxx bestanden, bedoel je daar mee die on ingepakte bestanden onder op de afb???

Ik gebruik meestal x-jes wanneer er variabele nummers achter kunnen. (Dus .Rxx kan zijn .R01 maar ook .R49)

Maar die andere bestanden die je gedownload hebt zijn ook .Rxx bestanden alleen herkent WinRAR die. Overigens is het handiger om gewoon dubbel te klikken op de .R01 en dan in WinRAR de bestanden te selecteren en naar een mapje te slepen. Dan weet je tenminste waar ze zijn gebleven. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan