PS CS3 Layer Styles onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muesli

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
24
Sinds kort kan ik geen styles meer toevoegen aan mijn layers. Dit gebeurde nadat mijn tablet overall op ging klikken.. :confused:

Dus als ik dubbelclick op een layer kom je in layer styles, geen een van de opties kan ik aan klikken, als ik het hokje wil aankruisen gebeurt er niks. Wel kan ik via de Styles window styles, standaard styles toevoegen maar weer niet aanpassen..

Er is waarschijnlijk een instelling ingesteld die de styles locked maar ik kan niks vinden, in Photoshop help kan ik ook niks vinden.

Ik zie ook niet waar ik de default settings weer terug kan brengen..
Een re-install heeft ook niet geholpen.

Ideeen zijn welkom :thumb:

Grtz.
 
Sinds kort kan ik geen styles meer toevoegen aan mijn layers. Dit gebeurde nadat mijn tablet overall op ging klikken.. :confused:

Dus als ik dubbelclick op een layer kom je in layer styles, geen een van de opties kan ik aan klikken, als ik het hokje wil aankruisen gebeurt er niks. Wel kan ik via de Styles window styles, standaard styles toevoegen maar weer niet aanpassen..

Er is waarschijnlijk een instelling ingesteld die de styles locked maar ik kan niks vinden, in Photoshop help kan ik ook niks vinden.

Ik zie ook niet waar ik de default settings weer terug kan brengen..
Een re-install heeft ook niet geholpen.

Ideeen zijn welkom :thumb:

Grtz.
Een systeemherstel in veilige modus zou moeten lukken :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan