Edimax geen contact met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Csi Nom

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
109
Hallo Iedereen,

Misschien dat sommigen van jullie mijn vorige vraag over de keuze van de router hebben gezien. Ik heb inmiddels aangeschaft een router van edimax BR-6204Wg.
Deze mensen hadden internet via speedtouch 510 bedraad (deze had maar 1 uitgang). Ze hadden er een laptop bijgekocht en deze moest wireless op internet. Hiervoor dus de nieuwe router aangeschaft.
ik sluit de Lan op de Wan van de router aan en sluit de vaste pc op de router. Prima het gaat, Internet :D. Toen ging ik de laptop doen, geprobeerd om deze op het netwerk te krijgen, maar het lukt gewoon niet. Toen ik de kabel terug wilde zetten op de vaste pc, gaf deze aan wel verbonden te zijn, maar contact met het internet krijgen beide computers niet meer. Ik kan wel op de pagina van de router komen 192.168. etc, maar dat is alles.
Wie weet raad?
 
AL een andere poort op de Router geprobeerd Lijkt sterk maar sommige dingen geven wonderen:D
 
Ik ga er morgen om 12 uur weer, en dan probeer ik dat als eerste.
Bedankt voor je snelle reactie.
 
Oke, ik kom net van de mensen terug waar ik het geinstalleerd heb. Het was niet een andere poort proberen. Maar de Quick Setup via de Cable Modem doen in plaats van via xDSL. Hierdoor ging het vanzelf en had ik internet. Bij de (wireless) Laptop was het nu alleen een kwestie van WPA beveiliging invoeren. Bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan