windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slauerhoff

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Berichten
130
Heeft er iemand verstand van WMM? Ik heb in ongeveer zes projecten een stel clips. Die wil ik allemaal achter elkaar aan plakken en bewaren als 1 bestand/film. Ik kom er niet uit. Dus als iemand dat uit zou willen leggen dan graag. Alvast bedankt. :rolleyes:
 
Bedankt voor de link. Maar ik heb het nog steeds niet kunnen vinden. Wel hoe je kunt knippen (cut) maar niet het omgekeerde (paste).
 
Paste is een opdracht die die niet kent, maar wel combine.
Hier de uitleg:
To combine a split audio or video clip
In the Contents pane or on the storyboard/timeline, hold down the CTRL key, and then select the contiguous clips you want to combine.
On the Clip menu, click Combine.
The name and property information of the first clip in the group is used for the new clip and the time is adjusted accordingly.
Note
To select consecutive clips, click the first clip, press and hold down the SHIFT key, and then click the last clip. To select one clip at a time, press and hold down the CTRL key, and then click each clip that you want to combine.
 
Dit heb ik al geprobeerd. Maar dat lukte niet. Vandaar dat ik hier de vraag stel. Als ik alle clips uit een collectie in het storyboard selecteer en ik doe [combineren] dan plakt hij alle clips uit die collectie aan elkaar. Als ik een nieuwe clip uit een andere collectie ook op het storyboard zet en ik selecteer deze EN de clip die eerder is gecombineerd dan blijft de keuze [combineren] in het clip menu grijs.
 
Dit heb ik al geprobeerd. Maar dat lukte niet. Vandaar dat ik hier de vraag stel. Als ik alle clips uit een collectie in het storyboard selecteer en ik doe [combineren] dan plakt hij alle clips uit die collectie aan elkaar. Als ik een nieuwe clip uit een andere collectie ook op het storyboard zet en ik selecteer deze EN de clip die eerder is gecombineerd dan blijft de keuze [combineren] in het clip menu grijs.

Het zou kunnen dat je dan een reeds eerder gecombineerde collectie niet kunt aanvullen met een nieuwe clip. In zo'n geval zou ik proberen om alle clips in één collectie (gaf je al aan) te verzamelen en het dan combineren.
 
Dat heb ik ook al eerder geprobeerd. Ik heb het voor de zekerheid nog een keer getest. In collectie A zitten 5 clips. In collectie B zit 1 clip. Ik kopieer de clips uit A en B naar een lege collectie C. Als ik alleen de 5 clips uit A selecteer kan ik ze combineren. Als ik alle clips in C selecteer (5 uit A en 1 uit B = totaal 6) dan kan ik deze niet combineren.
 
Die kun je toch allemaal importeren in Windows Moviemaker?
Achter elkaar zetten op de tijdlijn en klaar.
 
Goed. Achter elkaar zetten. Hoe maak je er dan 1! bestand/film van? Daar gaat dit onderwerp nu juist over.
 
Wanneer je ze allemaal achter elkaar hebt staan, kijk je aan de linkerkant en kan je kiezen uit meerdere opties.
1 daarvan is "een automatische film maken".
Die opties zie je natuurlijk alleen wanneer je bovenin "taken" hebt aangeklikt.
 
Dat is het: Automatische film maken. Is gelukt! Hartstikke bedankt. Ook dank aan Rayme. Vriendelijke Groeten en wellicht tot ziens .. ;):thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan