probleem met dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

rekers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
3
mensen,

ik heb met utorrent dvd's gedownload, maar volgens nero is moest ik een grotere schijf plaatse om deze te kunnen branden. Nu had ik dvd shrink gedownload om hem te verkleinen, maar dvd shrink herkent deze dvd helemaal niet:shocked: hij geeft aan: het systeem kan het bestand niet vinden. Terwijl hij er wel degelijk staat! Kan iemand mij helpen??
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om andermansvraag in te breken
 
Wat voor files heb je precies gedownload, geef eens wat namen.
Hoe groot is het bestand of zijn de bestanden
 
ik heb daar helemaal geen verstand van... ik heb the simpsons gedownload en onder het bestand staat gewoon ''Windows-film''

maar hij kan niet geopend worden in shrink

bestandstype : Windows Film
grootte: 737 MB (773.474.890 bytes)
Openen met: Nero ShowTime Essentials
geluidsinsteling: MPEG Layer-3
 
Dat zal ongetwijfeld geen DVD film zijn maar een zgnj. Divx of Avi, een gecomprimeerde DVD.

Maar goed: wanneer je de film wilt afspelen op je PC, heb je een codec-pack nodig:
http://codecpack.nl/klcodec.htm, de standaardversie downloaden en installeren, daarna kun je de film gewoon in WMP afspelen.

Wanneer je de film wilt branden om af te spelen op je stand-alone dvd speler en deze ondersteunt Divx (staat er meestal op), dan de film gewoon branden als data bestand, dus NIET als film bestand

Wanneer je DVD speler GEEN Divx ondersteunt, dan moet het bestand eerst omgezet worden naar DVD files, dat kan met b.v. WinAvi of ConvertXtoDVD, beide niet gratis.

In geen van bovengenoemde situaties heb je DVD Shrink nodig
 
mensen,

ik heb met utorrent dvd's gedownload, maar volgens nero is moest ik een grotere schijf plaatse om deze te kunnen branden. Nu had ik dvd shrink gedownload om hem te verkleinen, maar dvd shrink herkent deze dvd helemaal niet:shocked: hij geeft aan: het systeem kan het bestand niet vinden. Terwijl hij er wel degelijk staat! Kan iemand mij helpen??

de dvd moet je wel eerst extracteren voor je het met shrink kan kleinder maken.
je kan ook de dvd iso in laden in een virtual dvd speler en dan met shrink openen.
 
de dvd moet je wel eerst extracteren voor je het met shrink kan kleinder maken.
je kan ook de dvd iso in laden in een virtual dvd speler en dan met shrink openen.

Denk niet dat dat de oplossing is, heb nog nooit gecomprimeerde DVD gezien van 700mb, wel als avi
 
mensen, ontzettend bedankt! het probleem is opgelost! ik brand ze nu als data en hij doet het gewoon:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan