wmm plaatjes op muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
132
hallo,
ik wil bij een liedje bijhorende plaatjes toevoegen, maar als ik deze toevoeg, en laat het liedje afspelen, komt het ene plaatje veel te vroeg en het andere veel te laat. hoe kan ik da plaatjes precies op de muziek laten komen?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Door de snelheid dat ie naar het andere plaatje gaat te veranderen.
 
Ik denk dat het makkelijker is om bij de plaatjes muziek te laten doen.
Kan denk ik met moviemaker.
Als jij 1 plaatje 30 seconden wilt sleep je hem zo breed dat hij 30 sec blijft staan.
 
Ik denk dat het makkelijker is om bij de plaatjes muziek te laten doen.
Kan denk ik met moviemaker.
Als jij 1 plaatje 30 seconden wilt sleep je hem zo breed dat hij 30 sec blijft staan.

maar het duurt geen 30 seconden, ik wil plaatjes laten afspelen op een liedje (clouseau - domino). de plaatjes moeten ongeveer 1 - 2 second(en) blijven staan. hoe kan ik dit doen? door gewoon te verslepen raak ik niet aan 1 - 2 second(en). kan ik niet bij elk plaatje de gewenste tijd instellen dat het moet blijven staan? door het gewoon ergens in te typen en niet te verslepen?
 
30 sec was een voorbeeld noobiej:confused:
Dan sleep je hem zo dat hij 1-2 seconden duurt.
 
30 sec was een voorbeeld noobiej:confused:
Dan sleep je hem zo dat hij 1-2 seconden duurt.

ja, weet wel dat het een voorbeeld was, maar ik kan minimuum tot 4,80 seconden slepen...

kan je je tijd nergens intypen ofzo?
 
En als je camtasia gebruikt?
Of je moet ff in de opties kijken van moviemaker, ik gebruik movie maker nooit omdat ik camtasia gebruik en met camtasia kan hij 2-1 seconden.
 
kheb camtasia gedownload. daarmee gaat het goed. maar kan je daarbij ook een titel maken ? zo voor in het begin bv wat het filmpje is? en kan je daar dan ook effecten op steken? want ik heb wel al iets gevonden in camtasia dat er op lijkt, maar je kan er geen effecten in steken net als bij wmm... :)
 
Ik heb handleiding van camtasia gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan