Groen scherm bij online video kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddyenkim

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
10
Hee allemaal,

iedere keer dat ik online een videofilmpje wil zien, bijvoorbeeld via msn.com krijg ik een groen scherm maar geen beeld dus. Het filmpje loopt wel, want dat kan ik zien. Dit moet neem ik aan, aan bepaalde instellingen liggen? Heel vreemd, want ik heb het voorheen nooit gehad. :eek:

Ik werk met IE7 op Windows XP. Zou graag willen weten waar dit aan kan liggen.
 
Dan kun je misschien eens proberen om de codecs van je mediaplayer te downloaden. Dit heb ik ook vaker gehad. Maar na deze te hebben geupdate liep hij wel weer perfect.
 
Ik heb de nieuwste mediaplayer als je dat soms bedoeld? En wat zou ik dan moeten downloaden precies? Het is een grote wereld online..;)
 
Hallo...:S ik wil van dat groene scherm af mensen! Iemand nog een reactie voor me over? :(
 
Ga in WMP11 via Extra naar Opties. Tabblad Speler, zet een vinkje voor Codecs automatisch downloaden. Download en installeer de Xvid-codec.
 
Dat vinkje staat er al! Maakt msn gebruik van WMP dan? Want die bekende site is er één van waarbij ik wel geluid krijg maar geen beeld!
 
K-Lite Codec Pack 3.2.5 Full

Werkt ook bij een groen scherm na overgang van IE7 naar 8 :thumb:
D w z: kreeg minder snel groen scherm.
Gezien tips elders heb ik Windows Media Player opgestart en toen in het scherm Extra/Opties/Bestandstypen de knop 'Alles selecteren' ingedrukt: probleem helemaal opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan