Daemon tool vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henry76

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
16
Gday,

Ik heb weer een volledig pruts uurtje achter de rug :D
Ik heb onlangs de Daemontool geinstaleerd om een virtueledisk te hebben
1231048462_613960f8c0.jpg
.
Maar nu wil ik de bestanden die ik kan zien, als ik met de rechtermuisknop op de E schijf (virtueldisk) klik, en vervolgens op openen klik.
1230185267_f0bddafaa5_o.jpg
.
Nu zie je hier, wat ik dan zie :D als ik dan vervolgens de map ADPSCS2 klik, openen klik krijg ik allemaal MOV bestanden te zien, die kan ik dan ook bekijken met Quicktime, maar ik kan ze niet kopieeren of verwijderen, dan geeft hij deze
1231047988_0cd5306392_o.jpg
melding.
Wat moet ik nu doen om de MOV bestanden naar een Externe hardisk te copieeren, en vervolgens die hele map van mijn computer te halen.
Het lijkt net of die virtueldisk de boel vasthoud :confused: (zie fout melding)

Alvast Bedankt voor jullie evt Hulp.

Groeten Henry
 
Hoewel het een virtuele cdrom betreft heeft het echt de eigenschappen van een cdrom, dus zomaar vijwijderen van een map op de cdrom gaat je niet lukken.

Het kopieren van de bestanden VAN de cdrom (dus niet NAAR) zou gewoon moeten werken.

De Map verwijderen kan doormiddel van een programma als WinISO of ISOBuster,
Unmount eers de ISO/CUE/BIN of wat voor bestand die je met deamon hebt geladen, zodat hij niet meer door Deamon tools in gebruik is.

Open dan met WinIso of een soortgelijk programma dat bestand en verwijder de desbetreffende map uit dat bestand. sla hem dan weer op en hij zal weg zijn.
 
Je zou de ISO ook kunnen openen met WinRAR en dan kijken of je het bestand kunt extracten...
 
Hoewel het een virtuele cdrom betreft heeft het echt de eigenschappen van een cdrom, dus zomaar vijwijderen van een map op de cdrom gaat je niet lukken.

Het kopieren van de bestanden VAN de cdrom (dus niet NAAR) zou gewoon moeten werken.

De Map verwijderen kan doormiddel van een programma als WinISO of ISOBuster,
Unmount eers de ISO/CUE/BIN of wat voor bestand die je met deamon hebt geladen, zodat hij niet meer door Deamon tools in gebruik is.

Open dan met WinIso of een soortgelijk programma dat bestand en verwijder de desbetreffende map uit dat bestand. sla hem dan weer op en hij zal weg zijn.


Ik ga dit eens even proberen, alvast bedankt.

Gr Henry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan