linein horen op extern bureaublad (software)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
ik probeer het geluid van een andere computer met de line in te verbdingen op mijn pc. dit werkt wel. maar als ik inlog met extern bureaublad hoor ik niks en als ik op het speakertje klik zie ik ook geen line in .
ik kan wel als ik op mijn pc al de speakertje aanklik , en dan op andere met extern bureaublad daarop op inlog de line in volume doen, maar dit is dan alleen op die pc. en dus door die speakers. hoe kan ik dit door extern bureaublad laten lopen, is hier een progje voor dat de line in als afspeel wordt gezien. dus dat ik het wel kan horen over extern bureaublad, er mag geen vertraging in zitten. weet iemand hier een oplossing voor..
het gaat er om dat ik op een externe pc mijn pc kan besturen en daarop met remote software naar andere pc, en daar muziek aanzet. waardoor de lineuit de linein van mijn pc ingaat. waarmee ik dit dus wil horen op extern bureaublad.
als ik gewoon een mp3tje aanklikt komt de muziek wel over met extern bureaublad, dus misschien progje die het omzet naar afspeel. of iets da het wel te horen is.
geen stream. of wat dan ook met zenden, gewoon dat de muziek de line-in in gaat en horen op externbureaud wat wel gewoon werkt als ik op die pc gezig ben...
MAAAR dus niet met streamen.:p
MAG GEEN VERTRAGING IN ZITTEN...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan