geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jupiler007

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2006
Berichten
29
hallo

ik heb een vraag, ik heb me pc op nieuw geinstalleert maar nu heb ik alle driver ge installeert maar nu werkt me internet niet meer.

wat ik raar vind dat het oranje lampje blijf branden en het gele knippert

alvast bedanktal je meer moet weten vraag het dan maar

groeten kevin
 
Als het orange lampje van je netwerkkaart blijft knipperen heeft hij waarschijnlijk net de juiste drivers,kijk maar eens onder apparatenbeheer bij het netwerkkaartje of daar een "Geel"uitroepteken staat.
 
en als het een vaste netwerkkaart is dan staat de driver op je moederbord cd....
 
als je een ip adres krijgt dan heb je normaal gesproken ook verbinding.
begint je ip met 192 of 169 vertel dit eens.
 
dan heb je er dus een router tussen zitten??
 
Of het IP-adres staat vast ingesteld.

Kijk dat eens na:

- Start
- Configuratiescherm
- (als je links klassiek zit staan, daar op klikken)
- Netwerkverbindingen
- Rechtermuisknop op de verbinding
- Eigenschappen
- Bij de Geïnstalleerd onderdelen selecteren: Internet protocol TCP/IP
- Eigenschappen

Daar zou het mogelijk vast ingesteld staan.
 
Of het IP-adres staat vast ingesteld.

Kijk dat eens na:

- Start
- Configuratiescherm
- (als je links klassiek zit staan, daar op klikken)
- Netwerkverbindingen
- Rechtermuisknop op de verbinding
- Eigenschappen
- Bij de Geïnstalleerd onderdelen selecteren: Internet protocol TCP/IP
- Eigenschappen

Daar zou het mogelijk vast ingesteld staan.


het is al op gelost maar bedankt voor jullie hulp
 
het is al op gelost maar bedankt voor jullie hulp
Als je dan ook even verteld wat je gedaan heb, hebben andere mensen er misschien ook nog wat aan, is wel zo netjes, vind je ook niet.
 
vertellen hoe het is opgelost zou inderdaad wel mogen !

Ik heb zojuist (enkele uren geleden) mijn pc boven (verbonden via router met deze pc) geformateerd en opnieuw windows gegeven. .

Nu heb ik ook het probleem dat ik geen internet meer heb en bij "mijn netwerkverbindingen" is de "lan-verbinding" verdwenen. . (hij deed het dus perfect voor ik hem formateerde, vlot internet en al)

iemand die een idee heeft hoe deze terug te krijgen? (heb al tiental keer de "wizzard" van windows gebruikt om een verbinding op te stellen maar daar bereik ik niets mee. . .

(hoe kan je zien welke drivers ik nodig heb? heb wel een cd met drivers maar bij het mapje lan staan daar heel veel sub mapjes met precies verschillende namen van merken van lan verbindingen fzoiets, in de map zelf staat niet direct een setupje fzo, bij apparatenbeheer staat ook nergens een uitroeptreken fzo. . . (heb met recovery cdrom gewerkt) )


Alvast bedankt , groetjes!
 
Hey , ik heb ondertussen wel internet ! het lag dus wel aan een ontbrekende driver -> via apparatenbeheer heb ik het kunnen oplossen !


maar nu heb ik nog een ander probleempje , mijn headset (koptelefoon + soort micro) werkt niet volledig, ik kan nog altijd luisteren (geluid doet het -> geluiddriver geînstalleerd)
maar praten gaat niet meer (sinds format)

iemand enig idee?


groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan