Afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

annavangrun

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
41
Beste mensen,
ik heb een tijd lang niet aan mijn site kunnen werken en dus is het de hoogste tijd de afbeeldingen (foto's) te vernieuwen. Ik heb de pagina's in Frontpage gemaakt, wil ze vervolgens via mijn FTP-programma publiceren, maar op de plaatsen van de foto's staan lege vlakken met een kruisje er in... Nu heb ik dat probleem eerder gehad (en volgens mij heeft het te maken met de map waar de bestanden in staan? Of van waaruit ik ze op de pagina zet?), maar weet niet meer hoe het op te lossen. Heb uit nood de fotobestandjes inmiddels in elke mogelijke map gezet maar dat mag niet baten. Wil iemand mij uitleggen hoe ook alweer de grondbeginselen zijn van het plaatsen van foto's op je site? Wat doe ik fout?
DANK!
Vriendelijke groet,
Anna
 
Wat het eerst bij me opkomt is dat het pad naar de foto's niet goed is.
Of je foto's hebben niet dezeflde naam als de verwijzing.

Misschien kun je een linkje neerzetten?
 
1. ) Je hebt de afbeeldingen niet geupload (staan dus niet op het internet)
2. ) Je afbeeldingen zijn wel geupload, alleen is de link naar de afbeelding verkeerd
3. ) Je hebt misschien de afbeeldingen gelinkt naar je computer (bijvoorbeeld: C:/Mijn Documenten/site/afbeeldingen/plaatje.jpg) ipv naar je host.
 
reactie

Dank voor de reacties.
Het adres is: www.devolleleegte.nl
Gek genoet was de foto van de trap ook nieuw en die is er wel opgekomen... maar ik weet dus niet meer wat ik anders gedaan kunnen hebben...

De foto's staan in de map 'Afbeeldingen' in Frontpage en ook in de map 'Images' (die overigens een rare dubbele laag bevat). In die map 'Afbeeldingen' staan ook de webpagina's...

Misschien moet ik opnieuw beginnen en de foto's anders 'uploaden'? Kan me nu niet herinneren dat gedaan te hebben..
 
Hartelijk bedankt!
Gelukt, zoals te zien is... (heb t nog niet helemaal afgemaakt, maar dat komt...)
Nu eerst maar eens hard aan het werk met de vormgeving... :shocked:
 
Ja, nu werkt het.

Succes verder. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan