kan geen mpeg meer afspelen op WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
Berichten
752
goedenmiddag,

Ik heb geformateerd , windows er opnieuw opgezet, ook windows media player 11, en sindsdien kan ik geen MPEG meer afspelen.
K-lite codec eropgezet er weer afgehaald , helpt niks,
WMP 11 er af gehaald en 10 teruggezet , helpt ook niet
hebben jullie een idee??
 
ik denk dat ik geen enkel videobestand kan afspelen, terwijl ik wel alle bestandstypen heb aangevinkt, geluid is in orde
 
Henkieeeeeeeeeeeeeeeeeee :cool:

Anyway, heb je je Apparaatbeheer al eens gechecked op uitroeptekens of vraagtekens? Vooral bij de onderdelen rond videobesturing?
 
jazeker, geen vraagtekens of uitroeptekens
Ligt ook niet de hardware denk ik, werkt verder prima, alleen wmp niet:(
 
Chipsetdrivers, videokaartdrivers, directX geïnstalleerd?
Kan een "overlay" probleem zijn.

En wat laat VLC zien?

Je kunt met CodecSniper zien of er geen conflicterende codecs zijn die het probleem veroorzaken, eventueel dat progje op de compatibiliteitsmodus zetten voor 98, indien hij niet start.

Je kunt ook eerst via apparaatbeheer alle videocodecs verwijderen, dan in de map windows\system32 alle bestanden met de extensie ax wissen, en dan weer het K-Lite mega codec pack installeren zonder de players en die ffdshow filters, wel met de mpeg, mpeg2 de Xvid/divX de Realtime en Quicktime alternative codecs en de mp3 en AC3 codecs, mocht het toch een codecprobleem zijn.
 
goed zeg, die codecsniper, die gaf een ""broken"" codec aan, na opnieuw installen(wat ik al een keer gedaan had) doet hij het nu.

klasse grote pier, bedankt:thumb:
 
Ik ga het programma eens bij m'n favorieten zetten.

Waarom laat die pagina mijn Firefox twee keer na elkaar crashen?:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan