Problemen met DVD-Video branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

josefiep

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een probleem met het branden van video-dvd's.
Mijn computer brand de dvd's dan, rond ze helemaal af als anders, maar dan staat er niets op. Als ik em dan probeer te openen, loopt de computer vast.
Dit gebeurt niet altijd. 1 op de 3 keer lukt de dvd wel, geeft hij verder ook geen problemen.
Maar dit is wel heel irritant, vooral omdat ik veel dvd's maak, en zo al veel heb moeten weggooien! Het gebeurt alleen als ik dvd-video's maak, of een image daarvan, en vervolgens brand.

Verder brand ik op Platinum dvd's. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Recent heb ik ook nog een nieuwe brander gekocht, maar die geeft dezelfde problemen...
Ik gebruik Nero 7, maar als ik de Nero gebruik die bij de brander is geleverd, geeft hij ook dezelfde problemen...

Graag hulp en tips!!

Groetjes, Lies!!
 
Hebbie de legale software van nero 7?
Je dvd's zijn stof en krasvrij?
de dvd's al eens proberen afspelen in andere spelers?
 
Ja, daar ligt het niet aan.
Verschillende versies van Nero geprobeerd. Ik heb spindels van 100 stuks, dus die zijn ook stofvrij. En in dvd spelers, op computer of in een echte, doen ze niets...
 
Als oplossing, denk ik dat je nero opnieuw zou moeten installeren.
 
Dat heb ik ook al geprobeerd.
Heb afgelopen jaar ook een andere computer gekocht, maar daar geeft het dezelfde fout op.
Verschillende brandprogramma's doen allemaal hetzelfde. Eerder dacht ik dat het alleen te maken had, als ik zelf een dvd bestand had gemaakt met WinAvi, maar vandaag heb ik een dvd geript, die ik, wilde branden, en toen maakte hij dezelfde fout...
Zou het aan de Platinum dvd's kunnen liggen?
 
het zou heel goed aan de schijfjes kunnen liggen, probeer eens een ander merk.
 
@ Josefiep,

Klinkt hetzelfde als de belg die bij de dokter komt en zegt, ik heb overal op mijn
lichaam waar ik duw met mijn vinger pijn.... Zegt die dokter na een tijdje, ik zie
het al... vinger gebroken!!:D

Effe zonder gekheid nu, kan idd aan een slechte spindel productie liggen, heb het ook wel
eens gehad dat er van een spindel van 100 maar 12 goede dvd's vanf kwamen.:confused:

ff een ander merk kiezen, dan weet je het zeker

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan